خانزاده: کارمان در آسیا سخت است/ اخباری: بینی‌ام را بعد از فصل عمل می‌کنم

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: با این بضاعت بازیکن کارمان در آسیا سخت خواهد بود و باید تقویت شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدرضا خانزاده پس از برتری 2 بر یک تراکتور مقابل سایپا گفت: خوشبختانه توانستیم بازی سخت را ببریم. خود من به شخصه کادرفنی سایپا را خیلی دوست دارم. صادقی و قربانی هردو جسور و فنی هستند و تیم فوق العاده‌ای را هم درست کرده‌اند. آنها در نیمه اول بهتر از ما بازی کردند، اما ما بازیکنان بزرگی داریم و این موضوع به سودمان شد.

وی در مورد اینکه اسکوچیچ در ورزشگاه بازی را از نزدیک دید و آیا امیدواری دوباره به تیم ملی بازگردی، گفت: قطعا امیدوارم.

مدافع تراکتور در مورد اینکه ادامه فصل را چطور می‌بینید، گفت: ما تماشاگران زیادی داریم و باید به عنوان نماینده ایران به آسیا برویم، اما مشکلات زیادی داریم و با این بضاعت کارمان سخت است. البته دست مسئولان باشگاه درد نکند که در این شرایط اقتصادی کشور پرداختی‌ها را انجام داده‌اند. باید از لحاظ بازیکن تقویت شویم، چون تراکتور واقعی این نیست.

خانزاده در مورد اینکه وضعیت مالی چطور است، عنوان کرد: درکل دنیا وضعیت مالی خوب نیست و ما به عنوان تیم خصوصی با چند میلیون هوادار کارش سخت است. 

*اخباری: بینی‌ام را بعد از پایان فصل عمل می‌کنم

محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور در مورد مصدومیت بینی‌اش گفت: پس از مشورتی که داشتم قرار بر این شد که بعد از پایان فصل درمان را انجام دهم، چون نقاهت 30 روزه دارد و باید استراحت مطلق کنم. بینی‌ام از دو ناحیه شکسته و ترک هم دارد و فعلا وقت عمل نیست.

وی در مورد شرایط تراکتور گفت: می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم. تیم خوب و بازیکنان بزرگی دارد و با تقویتی که صورت می‌گیرد قطعا نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

* مهری: از جایگاه تراکتور راضی نیستیم

سعید مهری بازیکن تراکتور هم پس از این برد گفت: بعد از اینکه دو هفته بود نتیجه نگرفته‌ بودیم، امروز پیروزی مهمی را خارج از خانه کسب کردیم. اول مسابقه هم عقب افتادیم، اما خوشبختانه جبران کردیم.

وی در جایگاه تراکتور گفت: اصلا از جایگاه تیم راضی نیستم. این تیم آسیایی است و باید بهتر از این بود.  باید تا پایان فصل امتیازهای از دست رفته گذشته را جبران کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید