چمنیان: امیدوارم داور به قولش عمل کند و داوری را کنار بگذارد!

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: داور قول داد که اگر گل سایپا خطا بود، قضاوت را کنار بگذارد و امیدوارم او به قولش عمل کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عباس چمنیان پس از برتری 2 بر یک تراکتور مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: سایپا تیم جوان و جنگنده‌ای است و ابراهیم صادقی تیم خوبی را آماده کرده است. پیش‌بینی می‌کردیم این بازی برای ما سخت باشد و همین اتفاق هم برای ما افتاد. قبلاً هم گفتیم همه بازی‌ها برای ما سخت است چون با بازیکنان بزرگی در این تیم‌ها با  انگیزه مقابل‌مان ظاهر می‌شوند و بهترین کیفیت خود را مقابل ما به نمایش می‌گذارند.

وی در مورد گلی که این تیم دریافت کرد، گفت:‌ این گل مشکوک به خطا بود من با راکی داور مسابقه صحبت کردم او به من قولی داد و امیدوارم به قولش عمل کند و او اعلام کرد اگر این صحنه خطا بوده باشد من داوری را کنار می‌گذارم. ما قبل از بازی در مورد داوری زیاد صحبت کرده بودیم. ما خیلی تلاش کردیم که از داوران تعریف کنیم. غیر از یک صحنه‌ای که اتفاق افتاد بقیه لحظات متعادل بود. 

مربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی مقابل سایپا گفت: در بازی‌های قبلی بعد از اینکه گل اول را دریافت می‌کردیم در بازگشت به بازی مشکل داشتیم اما امروز توانستیم برخلاف جریان بازی در همان نیمه اول برگردیم. انگیزه بازیکنان برای جبران گل خورده قابل تحسین است. در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کردیم و بازیکنان از پس وظایفی که داشتند برآمدند. 

چمنیان افزود: این آخرین مسابقه ما در نیم‌فصل اول بود و قطعاً خیلی به ما کمک خواهد کرد و باعث حفظ شأن و شخصیت تراکتور و هوادارانش خواهد شد. اندازه تیم تراکتور آن چیزی بود که در بازی امروز مشاهده کردیم. در بازی‌های قبلی هم شایسته پیروزی بودیم. امیدوارم بتوانیم در این فاصله تعطیلات نیم‌فصل که عملاً یک هفته است نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و با برنامه بهتر در نیم‌فصل دوم حاضر شویم.

وی در مورد اینکه شجاعی سرمربی تیم خودش امروز بازی نکرد و آیا این موضوع به برد تیم تان کمک کرد یا خیر، گفت:‌ در اینکه شجاعی بازیکن بزرگ و تأثیرگذاری است شکی نیست. در بازی‌های قبلی هم که با مشکل مواجه می‌شدیم این بود که شجاعی هم باید تمرکزش روی بازی خودش باشد و هم هدایت تیم؛ شاید همین موضوع روی کیفیت کاری او تأثیر می‌گذاشت. در این مسابقه تصمیم گرفته شد که بازی نکند و تمرکزش روی مسائل فنی تیم باشد، البته من حضور او را روی نیمکت به فال نیک می‌گیرم. خوشبختانه بچه‌ها هم توانستند جای او را در زمین پر کنند و به پیروزی برسند. 

دیدگاه تان را بنویسید