اتلتیکو مادرید جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد

اتلتیکومادرید صدرنشین جدول رده‌بندی لا لیگا اسپانیا موفق شد میزبانش گرانادا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی‌ رقابت‌ها تثبیت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال اتلتیکومادرید با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم گرانادا فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول رده‌بندی افزایش داد.

در دومین بازی از هفته بیست‌و‌سومین لالیگای اسپانیا امروز (شنبه) اتلتیکومادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها موفق شد میزبانش گرانادا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی‌ رقابت‌ها تثبیت کند.

اتلتیکومادرید با گلزنی مارکوس یورنته در دقیقه 63 پیش افتاد اما تنها سه دقیقه بعد گل تساوی گرانادا توسط یانگل اررا رقم خورد. آنخل کورئا هم در دقیقه 74 گل دوم اتلتیکومادرید را زد تا این تیم با کسب هفدهمین پیروزی‌اش 54 امتیازی شود و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا به 8 امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که رئال مادرید رده دومی یک بازی بیشتر از اتلتیکویی‌ها انجام داده است.

امشب سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 18:45 به وقت تهران سویا از تیم اوئسکا پذیرایی ‌می‌کند. در بازی دوم از ساعت 21 ایبار میزبان وایادولید خواهد بود و در آخرین بازی از ساعت 23:30 بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ مقابل آلاوس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید