غیبت‌های دنباله دار خطیبی در نشست خبری/ مربی آلومینیوم: به هواداران تبریک می گویم/ نیم فصل اول را خوب تمام کردیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نیم‌فصل را خوب تمام کردیم، به مردم اراک تبریک می گویم و امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم ادامه بدهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمود خرمزی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما فصل را خوب شروع نکرد اما رفته رفته به هفته‌های خوبمان رسیدیم. روز به روز بهتر شدیم که با مدیریت خوب خطیبی و باشگاه بود. باید از هیات مدیره باشگاه تشکر کینم. باید به تیم آلومینیوم واقعا احترام گذاشت. بازیکنان با غیرت و با شهامتی دارد. 

وی ادامه داد: بازی خوب ما روز به روز بهتر شد که با درایت رسول خطیبی بود که تیم را خوب جمع کرد. بچه ها فعل خواستن را خوب صرف کردند. نیم‌فصل را خوب تمام کردیم. به مردم اراک تبریک می گویم و امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم ادامه بدهیم.

مربی آلومینیوم در مورد بازی امروز تصریح کرد: آمده بودیم بازی را ببریم. می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. بچه‌های ما خوب دویدند. در نیمه اول یک بر صفر به رختکن رفتیم. در نیمه دوم خودمان انتظار چنین بازی خوبی نداشتیم اما گل دوم را زدیم. طبیعی بود تیم حریف فشار بیاورد. با تغییر سیستمی که داشتیم بچه‌ها خوب عمل کردند و نتیجه را به دست آوردیم.

دیدگاه تان را بنویسید