رونمایی از هدیه تولد گرانقیمت رونالدو به خودش! + عکس

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس یک خودروی لوکس دیگر را به کلکسیون خودروهای گرانقیمت خود اضافه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سی‌و‌ششمین سالروز تولد کریستیانو رونالدو با رخ دادن اتفاقات خوبی برای او همراه بود. ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در هفته منتهی به سالروز تولدش گل‌های مهمی به ثمر رساند و رکوردهایی هم به کارنامه دوران بازی‌اش اضافه کرد.

تسنیم نوشت؛ به همین مناسبت او تصمیم گرفته است که برای خودش یک هدیه ویژه بگیرد؛ یک خودروی خاص به ارزش تقریبی هشت میلیون یورو.

این خودرو یک مدل جدید از بوگاتی است که در اولین مرحله تولیدش به جز رونالدو تنها 9 نفر دیگر در دنیا خواهند توانست لذت رانندگی با آن را تجربه کنند. این مدل جدید از بوگاتی «سنتودیه‌سی» (به معنای 110) نام دارد که طراحی آن الهام گرفته از مدل قدیمی بوگاتی EB110 است.

این خودرو که 1600 اسب بخار قدرت دارد، دارای یک موتور 16 سیلندر است که به آن اجازه می‌دهد در مدت زمان 2.4 ثانیه، سرعت خود را از صفر به 100 و در 6.1 ثانیه به 200 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو 380 کیلومتر بر ساعت است که به آن اجازه می‌دهد به راحتی با خودروهای فرمول یک رقابت کند.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , فوتبال , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , فوتبال ,

رونالدو اما برای تحویل گرفتن خودروی جدیدش باید تا سال آینده صبر کند، چرا که تولیدکنندگان این خودرو هنوز در حال انجام آخرین تست‌ها برای افزایش هرچه بیشتر کارایی آن هستند.

دیدگاه تان را بنویسید