علت جدایی بازیکنان پرسپولیس از زبان محسن ربیع خواه+ ویدیو

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی‌مهری و بدرفتاری دیدند، اگر امثال شجاع یا مهدی ترابی در فوتبال ایران صدمه‌ای ببینند و فوتبال‌شان تمام شود، همین‌هایی که از جدایی آنها گله‌مند هستند فراموششان می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن ربیع خواه درباره ماجرای جدایی اش از پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفت: جدایی ام از پرسپولیس جنجالی نبود اما چون به من دیر اعلام کرده بودند که در لیست خروجی قرار دارم زمان نقل و انتقالات را از دست دادم اما باز خدا را شکر توانستم به آلومینیوم اراک ملحق شوم و الان هم از بودن در این تیم خوشحال هستم.

ربیع خواه در واکنش به این سوال که چرا هنگام رفتن از پرسپولیس در مصاحبه ای عنوان کردی، جعبه سیاه من ، یحیی و رسول پناه هیچ موقع باز نمی شود، گفت:‌ منظورم از این حرف این بود که به دنبال حاشیه سازی نیستم و قضاوت کردن بین من و مسئولین را به هواداران می سپارم.

ربیع خواه درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس  و برانکو که با حواشی همراه است گفت:‌ جدایی برانکو که خیلی پیچیده بود اما بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بی‌مهری و بدرفتاری دیدند.

وی ادامه داد:‌ اگر امثال شجاع یا مهدی ترابی در فوتبال ایران صدمه‌ای ببینند و فوتبال‌شان تمام شود، همین‌هایی که از جدایی آنها گله‌مند هستند فراموششان می‌کنند.

 

حجم ویدیو: 3.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید