وساطت طارمی برای عدم اخراج بازیکن پورتو فایده نداشت+عکس

مهدی طارمی در متن یکی از صحنه‌های جنجالی بازی دو تیم فوتبال پورتو و براگا حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف براگا رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. این بازی بسیار پر برخورد و پر حاشیه بود و دو بازیکن پورتو یعنی «لوییس دیاز» در دقیقه ۷۰ و «اوریبه» در دقیقه ۷+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند و این تیم در لحظات پایانی ۹ نفره بازی کرد.

خبرآنلاین نوشت؛ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تک گل تیمش را در دقیقه ۹ وارد دروازه براگا کرد اما پورتو قدر این گل را ندانست و بعد از اخراج دومین بازیکن، در دقیقه ۱۲+۹۰ بازی به تساوی کشیده شد.

در دقیقه ۷۰ و زمانی که داور قصد داشت به دیاز کارت قرمز نشان بدهد، مهدی طارمی در متن ماجرا قرار داشت. او که به خوبی می‌دانست با ۱۰ نفره شدن پورتو کار برای حفظ گل ارزشمندش سخت‌تر می‌شود، خودش را به داور مسابقه رساند و تلاش کرد تا وی را از نشان دادن کارت قرمز به دیاز منصرف کند. با این حال، تلاش او ثمری نداشت و داور تصمیم قطعی خود را برای اخراج بازیکن پورتو گرفته بود.

این صحنه حتی روی جلد روزنامه «Ojogo» هم قرار گرفته است. اعتراض به داور مسابقه از سوی طارمی و هم تیمی‌هایش در حالی صورت می‌گرفت که پشت سر آنها، آمبولانس وارد زمین شده بود و قصد داشت بازیکن مصدوم براگا را به بیمارستان منتقل کند.

وساطت طارمی روی جلد مجله پرتغالی/عکس

تساوی تلخ پورتو حواشی دیگری هم داشت. در پایان بازی، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو که برای دومین بازی متوالی قافیه را به براگا و «کارلوس کارواخال» سرمربی این تیم باخته بود، با وی دچار درگیری لفظی شد. کارواخال در مصاحبه بعد از بازی از اظهارنظر درباره داوری خودداری کرد.

هرچند این تساوی باعث شد تعیین فینالیست جام حذفی از بین دو تیم پورتو و براگا به بازی برگشت بکشد اما هواداران پورتو در همان نیمه‌های شب به استقبال تیمشان رفتند و با روشن کردن منورها و حضور در مقابل اتوبوس پورتو، حمایت خود را از کونسیسائو و تیم پورتو نشان دادند.

دیدگاه تان را بنویسید