«منطقه پایانی» در جشنواره فیلم برلین

فیلم «منطقه پایانی» به عنوان نماینده سینمای ایران به بخش «Encounters» هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین دعوت شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فیلم «منطقه پایانی» به کارگردانی مشترک بردیا یادگاری و احسان میرحسینی، به عنوان محصول مشترک سینمای ایران و آلمان، اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی «Encounnters» جشنواره فیلم برلین تجربه خواهند کرد.

ایسنا نوشت: بخش رقابتی «Encounters» جشنواره برلین از دوره گذشته جشنواره در سال ۲۰۲۰ آغاز به کار کرد و هدف از آن حمایت از صداهای جدید در سینما و دادن فضای بیشتر به آثار مستند و داستانی متنوع است و امسال میزبان ۱۲ فیلم از ۱۶ کشور جهان است.

هیات داوران ویژه و سه نفره «Encounters»، برندگان این بخش شامل بهترین فیلم، کارگردان و برنده جایزه ویژه هیات داوران را انتخاب خواهند و برندگان این بخش در مرحله نخست جشنواره برلین ۲۰۲۱ در ماه مارس معرفی خواهد شد.

فیلم «منطقه پایانی» که اولین ساخته بلند بردیا یادگاری و احسان میرحسینی است، با آثار از کشورهای آلمان، مصر، کانادا، سوئیس، یونان، فرانسه، مصر و ... رقابت خواهد کرد.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین امسال طی دو مرحله برگزار خواهد شد و اول تا پنجم مارس (۱۱ تا ۱۵ اسفند) و به صورت مجازی میزبان رویدادهای مرتبط با صنعت سینما خواهد بود و یک نسخه ویژه جشنواره نیز از ۹ تا ۲۰ ژوئن (۹ تا ۱۹ خرداد) با نمایش آثار به صورت حضوری برای تماشاگران برگزار خواهد شد و برندگان بخش‌های مختلف جشنواره نیز معرفی می‌شوند. 

دیدگاه تان را بنویسید