کمدی جدید مهران مهام با چاشنی کرونا

مهران مهام،‌ تهیه‌کننده «بوتیمار» از شرایط ساخت این مجموعه و پخش آن از شبکه سه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهران مهام تهیه‌کننده سریال تلویزیونی بوتیمار، گفت: بوتیمار یک فضای شاد دارد و کمدی آن غلو شده نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛‌ وی افزود: حدود ۶ ماه پیش ما در قصه آن کرونا را اضافه کردیم. اعتقاد دارم باید در سریال به کرونا می‌پرداختیم؛ چراکه واقعه‌ای است که آیندگان باید از آن تصویر داشته باشند. باید به آن می‌پرداختیم تا در تاریخ ثبت شود.

وی درباره انتخاب بازیگران توضیح داد: فیلمنامه بازیگران خودش را صدا می‌کند؛ البته با شیوع کرونا شرایط برای فعالیت عوامل و بازیگران سخت شد. بعد از قطعی شدن حضور بازیگران همان روزی که قرار بود کار را کلید بزنیم، خانم گلچین به دلیل نگهداری مادرشان می‌خواستند انصراف بدهند که با تمهیداتی که داشتیم لطف کردند و کار را با ما ادامه دادند.

مهام درباره زمان پخش این سریال اظهار کرد: معلوم نیست نوروز پخش شود یا نه؛ کنداکتور را شبکه تعیین می‌کند. اما بوتیمار همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری شده است.

تهیه‌کننده دردسر‌های عظیم درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم عنوان کرد: زمانی که در شمال بودیم، شرایط خیلی خوب بود. همه بچه‌ها در یک مکان ایزوله حضور داشتند اما کار در لوکیشن تهران خطرناک است؛ چراکه عوامل بعد از کار از لوکیشن خارج می‌شوند و من نمی دانم کجا می‌روند و شرایط را برای ما سخت می‌کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید