حمایت باشگاه پرسپولیس از پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر+ عکس

باشگاه پرسپولیس در حمایت از انتقاد علیه پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر نوشت: "توانایی های تو تغییری نکرده فقط صحنه هنرنمایی ات عوض شده،روزگاری زمین چمن و حالا پرده نقره ای سینما،‌بدرخشی پژمان جان درست مثل همیشه".

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس که از سال ها پیش به عرصه بازیگری روی آورده دو سالی است که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و امسال نیز با فیلم "شیشلیک" به کارگردانی محمد حسین مهدویان کاندیدای کسب سیمرغ در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شده است.

این در حالی است که در نشست خبری فیلم "شیشلیک" انتقاد تندی علیه جمشیدی صورت گرفت و خبرنگاری با لحن تندی عنوان کرد "حالا که در زمینه فوتبال به جایی نرسیده اید می خواهید در سینما خودتان را مطرح کنید؟" و در ادامه پژمان جمشیدی در واکنش به این سوال گفت:"آنقدر که فکر می کنید نه دیدن شدن برایم مهم است نه دنیا".

حال صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام به حمایت از این بازیکن -بازیگر پرداخته است و نوشت:‌ " توانایی های تو تغییری نکرده فقط صحنه هنرنمایی ات عوض شده،روزگاری زمین چمن و حالا پرده نقره ای سینما،‌بدرخشی پژمان جان درست مثل همیشه".

حمایت باشگاه پرسپولیس از پژمان جمشیدی

دیدگاه تان را بنویسید