دیدار مدیرعامل باشگاه سایپا با رئیس کمیته ملی المپیک

مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در نشستی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، صبح روز گذشته  مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر سیدرضا صالحی امیری دیدار و در خصوص موضوعات مختلف ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در این دیداراظهار داشت :تیم والیبال بانوان سایپا قهرمان لیگ برتر کشور برای شرکت در مسابقات باشگاه های آسیایی عازم تایلند  خواهند شد وابراز امیدواری کرد که بانوان شایسته والیبالیست کشورمان بتوانند نتایج قابل ملاحظه ای کسب نمایند و  در همین راستارئیس کمیته ملی المپیک نیز برای حمایت از این تیم قول مساعدت و همکاری داد . 

همچنین در این نشست در خصوص توسعه ورزش های المپیکی در باشگاه سایپا مباحثی مطرح شد و مقرر شد به ورزش های پایه ، علی الخصوص رشته دو ومیدانی توجه بیشتری صورت گیرد .

در این این دیدار به منظور استعدادیابی و توسعه آکادمی و توجه به تیم های پایه پیشنهاد انعقاد  تفاهم نامه همکاری بین شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و کمیته ملی المپیکمطرح و مورد استقبال طرفین قرار گرفت . در همین  دیدار سراجی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سید محمد موسوی و چگونگی انتقال این بازیکن ملی پوش والیبال به تیم پیاچنزای ایتالیا از دکتر صالحی امیری دعوت کرد تا از امکانات و ظرفیت های شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بازدید بعمل آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید