وقتی آرش برهانی خودش را با زیدان و گواردیولا مقایسه کرد

آرش برهانی ، مربی استقلال گفت: اگر به مربیان بزرگی مانند زیدان و گواردیولا هم نگاه کنید می‌بینید که در دوران مربیگری‌شان دستیاران دو و یک بودند و بعد به درجه سرمربیگری رسیدند. پس باید آنها را هم انتخاب نمی‌کردند تا به سطح حرفه‌ای برسند؟ اصلاً چطور می‌رسیدند اگر جایی دستیاری نمی‌کردند؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از انتقادهایی که از محمود فکری شده، نداشتن دستیاران باتجربه در کنار خودش است و منتقدان برای اثبات نظریه‌شان، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی را سیبل کرده‌اند که رزومه خاصی به عنوان مربی برای نشستن روی نیمکت استقلال ندارند.

خبرورزشی نوشت؛ آرش برهانی در بخشی از مصاحبه‌اش در واکنش به این موضوع گفته است: اولاً من ۲۰ سال سابقه فوتبال بازی کردن در رده باشگاهی و ملی دارم که در رده‌های پایه هم برای کشورم توپ زده‌ام. در ثانی من در لیگ‌های ۲ و ۳ مربیگری کرده‌ام و از طرفی قرار نیست همه اعضای کادر فنی حرفه‌ای باشند. اگر این‌طور بود که هرگز ۴ تا سرمربی سرشناس را کنار هم بالای سر یک تیم قرار نمی‌دادند.

برهانی برای اثبات صحبتهایش به دو مربی بزرگ جهان اشاره کرده است: اگر به مربیان بزرگی مانند زیدان و گواردیولا هم نگاه کنید می‌بینید که در دوران مربیگری‌شان ابتدا دستیاران دو و یک بودند و بعد به درجه سرمربیگری رسیدند. پس باید آنها را هم انتخاب نمی‌کردند تا به سطح حرفه‌ای برسند؟ اصلاً چطور می‌رسیدند اگر جایی دستیاری نمی‌کردند؟ اینها همه بهانه‌هایی است که به اشکال مختلف از ابتدای فصل برای کادر فنی استقلال مطرح شده است. من و حنیف هم در این تیم گوشه‌ای از کار را گرفته‌ایم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید