واکنش جالب هافبک گل گهر به پیشنهاد استقلال

علی علیزاده گفت در واکنش به پیشنهاد استقلال برای پیوستن به این تیم گفت:‌ دوست ندارم به راحتی گل گهر و امیر قلعه نویی را از دست بدهم. استقلال نیز تیم بزرگی است و شاید آرزویی خیلی از فوتبالیست ها باشد که در این تیم بازی کنند .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا علیزاده هافبک تیم گل گهر سیرجان درباره بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این چند سال اخیر نشان داده است یکی از بهترین تیم‌های ایران است و دو دوره به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و قطعا بازی سختی با این تیم در سیرجان خواهیم داشت. گل گهر با حضور امیرخان تفکر فوق العاده هجومی دارد و در تمامی بازی ها برای برد وارد میدان می‌شویم. امیدوارم در این بازی سخت نیز دست پر از میدان خارج شویم.

ایلنا نوشت؛ علیزاده در خصوص پیشنهاد استقلال  برای جذب وی اظهار داشت: بله صحبت‌های در خصوص حضور من در استقلال شده بود ولی من در گل گهر خوشحال هستم. از لحاظ سخت افزاری و امکانات باشگاه و از طرفی کادر فنی مجرب و بازیکنان با کیفیت تیم فوق العاده ای را در اختیار داریم. دوست ندارم به راحتی گل گهر و امیر قلعه نویی را از دست بدهم. استقلال نیز تیم بزرگی است و شاید  آرزویی خیلی از فوتبالیست ها باشد که در این تیم بازی کنند اما من با گل گهر قرارداد دارم و هر تصمیمی باشگاه بگیرد تابع آن هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید