نخستین تصویر از "اطلس" خودروی جدید سایپا + عکس و قیمت

امروز (19 بهمن) عکسی از خودروی جدید سایپا به نام "اطلس"منتشر شد.بعضی از فعالان و کارشناسان بازار خودرو معتقدند این خودرو جدید هم مثل شاهین یکی از خودروهای بالای ۲۰۰ میلیون سایپاست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت خودرو سازی سایپا ساخت یک خودروی جدید را در برنامه کاری خود قرار داده است. حالا خودرو اطلس بعد از خودرو شاهین جدیدترین محصول این شرکت خودروسازی است. براساس اعلام سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تولید نمونه نهایی اطلس که در کلاس B سدان کوچک طراحی شده به پایان رسیده و این خودرو با ظاهری مدرن و تکنولوژی‌های ‌روز به زودی رونمایی می شود.

اطلس

البته مدیر عامل سایپا درباره زمان تولید و قیمت این خودرو جدید هیچ صحبتی نکرده است، به همین دلیل بعضی از فعالان و کارشناسان بازار خودرو معتقدند این خودرو جدید هم مثل شاهین یکی از خودروهای بالای ۲۰۰ میلیون سایپاست.

اما این خودرو در حالی قرار است تولید شود که هنوز حاشیه های پیرامون جدیدترین خودرو این شرکت خودرو سازی ادامه دارد. همین چندی پیش حواله داران خودرو شاهین به موتوری که در این خودرو استفاده شده اعتراض کردند. قرار بود از موتور برلیانس برای این خودرو هم استفاده شود، اما خودروهای جدید موتور پراید و تیبا دارند.

البته این تنها حاشیه خودرو شاهین نبود. حواله‌داران به قیمت نهایی این خودرو هم اعتراض داشتند. قرار بود قیمت شاهین برای ثبت‌نام‌کنندگان ۱۶۰ میلیون تومان تمام شود، اما سرانجام و بعد از چند ماه مسئولان سایپا قیمت نهایی این خودرو را ۲۶۷ میلیون تومان اعلام کردند. قیمتی که از طرف سایپایی ها علی الحساب عنوان شده بود. اما حواله داران این موضوع را قبول نداشتند.

آنها در جواب معترضین اعلام کردند،گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبت‌نام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوما این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست.

با این اوصاف و با اینکه حواشی خودرو شاهین همچنان ادامه دارد امروز از خودروی جدید سایپا به نام اطلس تصویری منتشر شد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.بی.وفا.حالا.که.تحریم.ها.لغو.داره.میشه.چرا.
    خودرو.به.ثلث.قیمت.خواهد.رسید.زور.زیادی.نزنید.
    مافیا.خودرو.و.رانت.خواران.گورشان.را.گم.کنند.
    دولت.رییسی.در.راه.است.مملکت.از.مفاسد.پاک.سازی.خواهد.شد.کسانیکه.خلاف.کردند.نگران.باشند..

  • حسن صالحی ارسالی در

    آقای مدیر عامل سایپا نمی خواد زحمت بکشید خودروی جدید رونمایی کنید ، همون کند کاری های گذشته رو جمع جور کنید ، خودرو جدید پیشکش ، اگر مملکت قانون داشت تو امثال تورو جلوی در همون شرکت ... محاکمه میکرد که با وقاحت تمام شاهینی رو که قرار بوده 160 ملیون بدید با موتور بلریانس حالا قیمت وقیحانه 267 ملیونی گذاشتید و شرم نمی کنید !!! اگر شورای رقابت قیمت رو ۱۵۰ ملیون اعلام میکرد باز هم قبول می‌کردید و می گفتید در قیمت گذاری هیچ کدام از محصولاتمان دخالتی نداررم.... ، قیمت کارخانه دنا پلاس ۱۶۶ ملیون است ، آنوقت شما قیمت کارخانه شاهین را ۲۶۷ ملیون گذاشته آید ؟!؟!؟؟😤😬😡

  • ناشناس ارسالی در

    ساپیا با موتور پراید کولاک کرده. فکر کنم یه شاسی بلند با موتور پراید بده بیرون. سایپا با این ابتکارعمل تمام خودرو سازهای دنیا رو به شگفتی واداشته. همشون درخواست خرید این موتور اعجاب انگیزو دادن

  • رحیم پور ارسالی در

    اسمش پراید ۱۹۹

  • ن.خ ارسالی در

    این که همون فورد فوکوس خودمونه که🤦🏻‍♂️

  • نادر حسین پور ارسالی در

    عالی ومفید

  • رضا ارسالی در

    اگر این شکلی باشه خیلی مسخره هست

دیدگاه تان را بنویسید