بازیکن سابق پرسپولیس 50 گله شد

رضا خالقی فر، ستاره خط حمله صنعت‌نفت با گلزنی مقابل فولاد توانست رکورد ویژه‌ای از خود در ادوار لیگ برتر به ثبت برساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دربی خوزستان در حالی نفتی‌ها ابتدا گل برتری را به ثمر رساندند که این گل از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد اما لحظاتی بعد با اجماع نظرات داوران تصمیم بر آن شد تا گل رضا خالقی‌فر درست اعلام شود و صنعت‌نفت از فولاد پیش بیفتد؛ هر چند این تصمیم جنجال ویژه‌ای را به راه انداخت و در ادامه نیز توسط فولادی‌ها، گل تساوی رقم خورد تا بازی با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کند اما در این میان یک رکورد ویژه نصیب مهاجم گلزن صنعت‌نفت شد.

ورزش سه نوشت؛ خالقی‌فر که سومین گل خود در لیگ بیستم را به ثمر رساند، قبلاً در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم در صنعت نفت حضور داشته و با این گل، تعداد گل‌هایش را برای طلایی‌پوشان آبادان به عدد 10 رساند؛ اما رکورد ویژه رضا خالقی‌فر این بود که وی توانست با گلزنی مقابل فولاد، پنجاهمین گل خود در دوران حضور در لیگ برتر را رقم بزند.

او دوران بازیگری خود را در لیگ ششم و در تیم فجرسپاسی آغاز کرد و به جز این تیم برای گسترش‌فولاد، ماشین‌سازی، سایپا، راه‌آهن ، پارس جنوبی و پرسپولیس بازی کرده است؛ خالقی‌فر تنها در پرسپولیس توفیقی در گلزنی نداشت. این بازیکن بیشترین گل دوران بازیگری خود را برای گسترش فولاد به ثمر رساند و با 14 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ برتر است.

دیدگاه تان را بنویسید