واکنش سخنگوی فدراسیون به دوپینگ کشتی گیران

محمد ابراهیم امامی نسبت به مثبت شدن تست دوپینگ برخی کشتی گیران واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد مثبت شدن تست دوپینگ سه کشتی گیر گفت: این تست‌ها با درخواست فدراسیون کشتی در انتخابی تیم ملی و لیگ برتر آزاد و فرنگی انجام شد و ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در سالن حضور پیدا کرده و از تعدادی کشتی گیر تست گرفتند که نمونه چند نفر از آن‌ها مثبت شد البته هنوز فرصت دفاع دارند و بعد از طی شدن مراحل به صورت قانونی رای صادر می‌شود و مردم در جریان قرار می‌گیرند.

وی در مورد انتخابات هیئت کشتی خوزستان که پروسه‌ای بسیار طولانی را تا امروز طی کرده است نیز اظهار داشت: همانطور که استان مازندران در رشته آزاد برای ما خیلی اهمیت دارد، خوزستان هم در رشته فرنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برای فدراسیون کشتی و کشتی کشور حائز اهمیت است. اگر این پروسه طولانی شد به خاطر زمان بر بودن تایید صلاحیت کاندیدا بود که اخیراً اسامی کاندیدای تایید صلاحیت شده از طریق مسئولان مربوطه اعلام شده و از سوی اداره کل استان این لیست در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و در اسفند ماه مجمع انتخاباتی برای معرفی رئیس هیئت استان تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی هم در این انتخابات یک رای دارد که این رای را به شخصی که مدیر باشد و بتواند برای هیئت کشتی آورده داشته باشد و ما را در جهت اجرای برنامه راهبردی در سند توسعه کشتی همراهی کند، اختصاص خواهد داد. کشتی را اکنون نمی‌توان با بودجه دولتی تخصیصی از سوی اداره کل‌ها و فدراسیون کشتی اداره کرد و حتما به منابع مالی دیگری نیاز هست.

 

دیدگاه تان را بنویسید