معاون سابق استقلال به سیم آخر زد! / پشت پرده مصدومیت دیاباته لو رفت!‌+ عکس

مهدی روحی، معاون سابق استقلال با ارسال پستی در اینستاگرام از عدم حضور دیاباته در دیدارهای این باشگاه پرده برداشت و خطاب به مدیران این باشگاه نوشت:‌هوادار تا کی باید وجود شما دروغگوها را تحمل کند چرا به هواداران نمی گویید دیاباته مصدوم نیست و به دلیل بی تفاوتی باشگاه نسبت به تعهدات مالی اش بازی نمی کند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی روحی ، معاون سابق باشگاه استقلال با ارسال پستی در اینستاگرام نوشت: چرا هیچ کس در باشگاه استقلال این شجاعت را ندارد که بگوید چرا شیخ دیاباته بازی نمی کند، این چه شیوه مدیریتی است که شما در این باشگاه به کار می برید؟با هوادار صادق باشید، دروغ نگویید، نمی توانید، بروید و کار را به کاردان بسپارید، میلیچ را فراری دادید با بی تدبیریتان، شیخ را هم می خواهید فراری دهید؟ هوادار استقلال تا کی باید وجود شما دروغگوها را تحمل کند چرا به هوادار نمی گویید شیخ مصدوم نیست  و به دلیل بی تفاوتی باشگاه به تعهدات مالی اش بازی نمی کند!

روز گذشته نیز در دیدار این تیم مقابل باشگاه نساجی وریا غفوری کاپیتان استقلال پس از تعویضش به نشانه اعتراض به بیلبوردهای تبلیغاتی کنار زمین لگد زد و از زمین خارج شد و این طور که به نظر می رسد بازیکنان استقلال و کاپیتان بخاطر عدم پرداخت ها معترض هستند و محمود فکری نیز در پی این اتفاقات با انتشار استوری در اینستاگرام از بازیکنانش حمایت کرد.

افشاگری معاون سابق باشگاه استقلال درباره دیاباته

دیدگاه تان را بنویسید