سرمربی تیم ملی والیبال: بعد از المپیک مربی گری را کنار می‌گذارم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از المپیک باید به تقویت سلامتی و ذهنم اهمیت بدهم و اگر جرقه و اشتیاقی درونم باقی مانده بود، گرفتن هر تصمیمی ممکن است.

لینک کوتاه کپی شد

ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و تیم زنیت کازان روسیه اعلام کرد که بعد از المپیک توکیو، مربیگری را کنار خواهد گذاشت. او در پایان فصل هم تیم زنیت را ترک می‌کند.

آلکنو در این مورد گفت: تحمل شرایط پرواز، زندگی در هتل و بازی، برایم سخت است. هنوز هم برای پایان دادن فصل جاری لیگ روسیه با زنیت و تیم ملی ایران، نیرو دارم تا اینکه به پایان حرفه مربیگری برسم. فکر نمی‌کنم برای همیشه بتوانم سرمربی باشم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از المپیک باید به تقویت سلامتی و ذهنم اهمیت بدهم و اگر جرقه و اشتیاقی درونم باقی مانده بود، گرفتن هر تصمیمی ممکن است. من خوش‌شانس بودم در باشگاهی کار می‌کنم که دوم شدن برای آن، یک شکست کامل به حساب می‌آید. ما فصل آینده به خون تازه و یک مربی جوان و جدید نیاز داریم.

آلکنو در سال 2008 هدایت زنیت را بر عهده گرفت و 9 بار قهرمان لیگ روسیه و 5 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. تیم ملی روسیه در المپیک 2012 لندن با هدایت آلکنو به مدال طلا رسید. او پرافتخارترین مربی روسیه است.

دیدگاه تان را بنویسید