جی پلاس

طارمی و په په؛ فاصله کوتاه از دشمنی تا دوستی +عکس

مهدی طارمی و په په، مهاجم و مدافع فعلی پورتو روزگاری به عنوان رقیب رو در رو هم قرار گرفتند و آن موقع همبازی شدن این دو بازیکن حداقل در پورتو به ذهن کمتر کسی خطور نمی کرد اما حالا دشمنان گذشته تبدیل به دوستان جدیدی در پورتو شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مهدی طارمی این روزها بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال پرتغال است و اخیرا از سوی یک رسانه معتبر در این کشور به عنوان بهترین مهاجم نخستین ماه از سال 2021 انتخاب شده است. موفقیت طارمی در گلزنی و کمک به روند رو به رشد پورتو با تعریف و تمجید سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو همراه شده و او گفته از پیشرفت طارمی لذت می‌ برد چرا که نشان دهنده درست بودن تصمیمات او است.

طارمی این روزها در بین بازیکنان تیمش هم محبوب شده و در هفته ها و ماه های اخیر بعد از گلزنی و پیروزی تیمش همراه با بازیکنان بزرگ و سرشناسی از جمله په په، مدافع سابق رئال مادرید و کاپیتان فعلی پورتو هم دیده شده است. این ها برخی از تصاویری هستند که طارمی و په په در کنار هم انداخته اند.

 

16088602444294

 

دوستی مشترک طارمی و په په به عنوان بازیکنان پورتو در حالی است که این دو بازیکن حدود سه سال قبل در جام جهانی 2018 در خلال دیدار تیم ملی ایران و پرتغال مقابل هم قرار گرفتند و طارمی در تلاش برای عبور از دیوار دفاعی پرتغال با حضور په په بود و شاید این مدافع پرتغالی خوش شانس بود که طارمی در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه تیمش را باز کند!

این تصویری یکی از تقابل های طارمی و په په را نشان می دهد که در آن دوران مهاجم ایرانی در الغرافه قطر و په په یک سال بعد از ترک رئال مادرید در بشیکتاش بازی می کرد. قطعا در ان زمان همبازی شدن این دو بازیکن به ذهن کمتر کسی می رسید و حداقل تصور اینکه طارمی و په په در فوتبال قطر همبازی شوند قابل پذیرش تر بود تا اینکه این دو بازیکن در پورتو همبازی شوند و برای موفقیت در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا در کنار همدیگر قرار گیرند.

 

albiypykq0czqvikzqsw

 

حالا از قرار معلوم این دو بازیکن حسابی با هم رفیق شده اند و بعد از هر موفقیت در کنار هم خوشحالی می کنند و قرار است در فصل جاری فوتبال باشگاهی اروپا قصه مشترکی داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید