محمودزاده: رقم قرارداد بازیکنان در لیگ برتر کاذب بالا رفته و واقعی نیست

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره رقم بالای قرارداد بازیکنان گفت: به دلیل رقابت تیم‌ها به صورت کاذب رقم قرارداد بازیکنان بالا رفته و واقعی نیست، مبالغ قرارداد 8-9 میلیارد تومانی برای لیگ بیستم در اقلیت است و تا زمانی که باشگاه‌ها صداقت نداشته باشند، نمی‌توان از رقم قراردادهای بالا جلوگیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره پرونده بودیمیر در باشگاه پرسپولیس گفت: تا آنجا که در جریان هستم، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش برای پرداخت مطالبات بودیمیر هستند و اگر موفق نشوند از همین امروز پنجره بسته می‌شود 

وی درباره شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده گفت:  قرارداد خلیل‌زاده بند فسخ داشته و کاملاً در جریان فسخ قراردادش هستم. وی شخصاً به سازمان لیگ آمد و به باشگاه پرسپولیس فرصت داد و پس از آن فسخ قراردادش را انجام داد اما رسیدگی به اینکه باشگاه حق داشته یا بازیکن در ارکان قضایی کمیته فدراسیون است.

محمودزاده درباره رقم قرارداد بازیکنان در لیگ برتر گفت:‌ به دلیل رقابت تیم‌ها به صورت کاذب رقم قرارداد بازیکنان بالا رفته و واقعی نیست، مبالغ قرارداد 8-9 میلیارد تومانی برای لیگ بیستم در اقلیت است و تا زمانی که باشگاه‌ها صداقت نداشته باشند، نمی‌توان از رقم قراردادهای بالا جلوگیری کرد.

محمودزاده درباره قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر گفت: متأسفانه وقتی یک قانونی را مصوب می‌کنید امکان کامل بودن آن وجود ندارد، ما هم بین بد و بدتر باید یکی را انتخاب می‌کردیم، باید بپذیریم این قانون در جهت منافع ملی کشورمان بوده و هنوز هم پرونده‌های بسیار زیادی در فیفا داریم.

وی ادامه داد: اگر امسال هر 16 تیم لیگ برتری 4 بازیکن خارجی جذب می‌کردند احتمال داشت 64 پرونده جدید برای فوتبال کشورمان ایجاد می‌شد، باید یک جایی این موضوع را قطع می‌کردیم اما قبول دارم که قانون در برخی جاها مضرات و بدی داشت، اما باشگاه‌ها باید قبول کنند که در موضوع پرونده‌های خارجی ضعف داریم و اگر فدراسیون، وزارت ورزش و سازمان لیگ موضوعی را مطرح می‌کنند آن را جدی بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید