اخباری: گل دقایق پایانی خیلی ناراحت کننده بود/ می‌توانستیم یک امتیاز از این دیدار بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت:گلی که در دقایق آخر دریافت کردیم خیلی ناراحت کننده بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید اخباری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: گلی که در دقایق آخر دریافت کردیم خیلی ناراحت کننده بود. بازی را خوب شروع کردیم و تمام روزنه‌های پرسپولیس را بستیم و یک گل به مشکوک به آفساید دریافت کردیم.

وی افزود: ما در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم ولی اولین بار بود می‌دیدم که پرسپولیس بازی مستقیم انجام می‌دهد چون معمولا آنها بازی مالکانه انجام می‌دادند. در هر صورت این تیم زمانی که توپ به بیرون رفت به بازی ادامه داد، شاید از نظر قانونی کار درستی کردند ولی بازیکنان ما انتظار داشتند توپ در اختیار آنها قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی یادآور شد: در مجموع می‌توانستیم یک امتیاز از این دیدار بگیریم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

اخباری با اشاره به روند بازی تیمش در این دیدار عنوان کرد: ما فوتبال را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم . پرسپولیس تیم با تجربه ای است و با یک اشتباه قطعا متضرر می‌شوید. در شرایط مشکوک به آفاسیاد گل خوردیم. در ادامه به بازی برگشتیم و موفق بودیم و موقعیت خلق کردیم و گل هم زدیم ولی در اثر یک بی تجربگی در شرایطی که بازیکن ما تصور می‌کرد بازیکن پرسپولیس توپ را بر می گرداند روی همان صحنه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص اعتراض به داور بازی گفت: این اعتراض طبیعی است و معمولا بین بازیکنان اتفاق می‌افتد، البته این موضوع کمتر از نیمکت ما بود. در این چند هفته  که در مسابقات حضور داشتیم مشخص شده رفتار داوران با تیم پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی متفاوت است. نوع گویش داور با بازیکنان ما و بازیکنان حریف متفاوت بود، او به یک مدل با بازیکنان حریف حرف و به شکلی دیگری با بازیکنان ما صحبت می کرد. ما اعتراض خاصی به عملکرد داور نداشتیم و فقط روی صحنه‌ای که انتظار داشتیم بازیکن حریف توپ را به تیم ما بدهد به این مساله معترض شدیم وگرنه اعتراض خاصی نداشتیم.

دیدگاه تان را بنویسید