نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام شد

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مراجعه به بخش آزمون‌های استخدامی لینک «سیستم کارنامه‌ مرحله‌ هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹» را انتخاب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتیجه آزمون استخدامی خبر داد و گفت: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور که در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برگزار شد. نتیجه این آزمون هم اکنون در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.  

او ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مراجعه به بخش آزمون‌های استخدامی لینک «سیستم کارنامه‌ مرحله‌ هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹» را انتخاب کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: داوطلبان می‌توانند با استفاده از دو روش «وارد کردن شماره پرونده، شماره شناسنامه یا کد ملی» و «شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد» از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.  

زرین آمیزی درباره نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی مفقوده شده گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی کد پرونده شماره داوطلبی و یا هر یک از اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده اند به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و این اطلاعات را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند و در فاصله زمانی خیلی کمی اطلاعات خود را دریافت کنند.

مراحل دریافت اطلاعات ثبت نامی از سایت سازمان سنجش

- مرحله اول برای دریافت اطلاعات ثبت نامی داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه  کنند.

- پس از ورود به سایت سنجش در بالا سمت چپ سایت بروی لینک (ورود به سیستم پاسخگویی) کلیک کنید.

- مرحله دوم عضویت در سامانه پاسخگویی سایت سنجش و آموزش کشور است.

- پس از ورود به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش در صورت عضو نبودن باید ابتدا با اطلاعات معتبر در سیستم  عضو شوید و سپس از بخش ورود به سیستم پاسخگویی با اطلاعات و گذر واژه مخصوص می‌توانید درخواست خود را در مورد دریافت شماره پرونده و داوطلبی به صورت سوال با ارائه مشخصات در فرم مخصوص ارسال کنید.

- در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا اعلام نتایج آزمون‌ها به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام دسترسی ندارید یا آن‌ها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جدید، ابتدا آزمون و سال مربوطه را انتخاب کنید، سپس درخواست با عنوان «دریافت شماره پرونده یا داوطلبی» را ارسال کنید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.

- در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده آزمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می‌شود.

- طبق توضیحات داده شده به راحتی می‌تونید شماره داوطلبی و شماره پرونده را برای مشاهده نتایج بدست آورید.

دیدگاه تان را بنویسید