جی پلاس، یکی از ضروری ترین اقداماتی که در زمان جابجایی و اسباب کشی باید آن را انجام بدهیم بسته بندی اثاثیه و وسایل می باشد. اثاثیه ممکن است شامل بسته بندی های اثاثیه اداری یا خانگی باشد پس بنابراین شیوه بسته بندی با توجه به نوع وسیله ای که قرار است آنها را بسته بندی کنیم متفاوت است و البته نیاز به تجهیزات خاصی برای هر بسته بندی وجود دارد؛ در واقع زمانی که به بهترین شکل بسته بندی وسایل صورت می گیرد می توانید با خیال راحت نقل و انتقال را انجام بدهید. حتی یک وانت برای شهرستان

 البته بنابر نظری بسیاری از افراد هرکسی خود می تواند بسته بندی را انجام بدهد و اثاثیه را به محل جدید منتقل کند اما این کار نیاز دارد که از متدهای اصولی و مناسب برای آن انجام شود.

اگر شما بتوانید بسته بندی را به شکل حرفه ای و مناسب انجام بدهید قطعاً در زمان چیدن وسایل کار راحت‌تری را در پیش خواهید داشت چرا که اینگونه می‌دانید هر کارتن باید در کدام اتاق قرار بگیرد در هر صورت اگر می‌خواهید اسباب کشی منزل یا دفتر کار خود را انجام بدهید یک اقدام مهم در پیش دارید که اصلاً نباید آنها را نادیده بگیرید یا سهل انگاری را در زمان انجام کار در نظر بگیرید.

 متاسفانه با توجه به شرایط امروزی افراد سودجو از مشتریان سوء استفاده می‌کنند و خدمات باربری را انجام می‌دهند اما هیچگونه رعایت نکات اصولی را در نظر نمی گیرد و حتی ممکن است قیمت پایین را ارائه دهند ولی کیفیتی که در حین کار دارند بسیار کم بوده ولی شما که می خواهید جابجایی کالا را انجام بدهید باید امنیت را به خاطر بسپارید و هیچ وقت گول تبلیغات بی خود و با قیمت های ارزان را نخورید و حتی المقدور به شرکت‌هایی که مراجعه می‌کنید به مجوز کار ایشان دقت کنید تا از صحت کار شرکت مطمئن شوید.

در صورتی که شما هم می‌خواهید یه شرکت باربری مطمئن را برای خودتان انتخاب کنید باید شرکت مد نظر شما علاوه بر با اطمینان بودن بلکه حرفه ای نیز باشد.

 فرایند اسباب کشی بسیار خسته کننده و کسل کننده می باشد اما شما زمانی که هزینه را به یک شرکت باربری شهرستان پرداخت می کنید تا حد بسیار زیادی از این خستگی کم می کنید.  از جمله وظایفی شرکت باربری که در هر شهری یا در تهران وجود دارند این است که از فشارهای روانی و جسمی که در خصوص اسباب کشی محیط کار و منازل وجود دارد بکاهند و موجب شوند که شما با اطمینان خاطر بیشتری وسایل خود را به محل جدید منتقل کنید که این روش های جابجایی آنها به صورت کاملاً ایمن می باشد.

اما وقتی که قرار است حمل اثاثیه شهرستان صورت بگیرد و باربری بین شهری انجام شود خستگی و فشارها بیشتر می شود و از طرف دیگر چون مسافت طولانی است لازم میباشد که لوازم و بار شما به شیوه بسیار مناسب بسته بندی شده باشند و این کار توسط افراد با تجربه صورت گرفته باشد. هر گونه سهل انگاری می تواند منجر به بروز مشکل در جاده شود.

برای اینکه یک شرکت باربری مطمئن را انتخاب کنید نیاز است که روش های مختلفی را در پیش بگیرید. ما در ادامه به صورت خلاصه به این روشها اشاره نموده ایم و امیدواریم که شما بتوانید با استفاده از آنها بهترین شرکت باربری را برای بار بین شهری خود انتخاب کنید:

  • به توصیه آشنایان و دوستان خود توجه کنید: یکی از روش‌های مناسبی که می تواند به شما کمک کند تا شرکت باربری مناسبی انتخاب کنید سوال کردن و پرس جو نمودن از اطرافیان و آشنایان است. اگر در میان اقوام شما کسی به تازگی اسباب‌کشی کرده و از شرکت‌های مختلف باربری استفاده نموده است می توانید از آنها نظرسنجی کنید؛ در واقع افراد به این شیوه می‌توانند از کیفیت کار باربری مطمئن شوند؛ دقت داشته باشید که یکی از بهترین روش های تبلیغ برای هر شرکتی از طریق مشتریان خود شرکت میباشد اگر باربری بتوانند به صورت کاملاً حرفه ای اسباب کشی را انجام بدهند و نظر مشتری را جلب کند خود یک نوع تبلیغ بسیار موثر برای شرکت باربری به شما می آید.
  • یکی روش هایی که بسیار تاثیرگذار می‌باشد مقایسه بین شرکتهای باربری است. شما باید چندین شرکت را که توسط خود شما دوستان و آشنایانتان مورد استفاده قرار گرفته شده است را با یکدیگر مقایسه کنید و معمولا اولین فاکتور برای مقایسه قیمت و هزینه باربری است اما با وجود اینکه قیمت مسئله مهمی است ولی مسائل دیگری همچون کیفیت کار، ایمنی کار، نحوه بسته بندی و غیره نیز بسیار مهم می باشند. مقایسه بین خدمات اتوبار را باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام بدید تا در نهایت بتوانید یک شرکت را که به عنوان بهترین ها از دیدگاه شما می باشد را انتخاب کنید. ذکر این نکته نیز بسیار ضروری است که قیمت‌های بالا و غیرمعقول همیشه نشانگر این نیست که کیفیت بالایی توسط شرکت ارائه می شود و بهترین راهی که شما می توانید برای کسب اطلاعات از آن استفاده کنید تماس با شرکت مورد نظر می باشد.
  • گزینه بعدی شامل جستجو در اینترنت است که خوشبختانه فضای اینترنت می تواند کمک های بسیاری به شما داشته باشد به علاوه اینکه اطلاعات مهمی از هر شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در اینترنت چندین شرکت مختلف را مشاهده کنید و از دیدگاه کاربران در خصوص باربری و نحوه ی کار شرکت مطلع شوید.
  • در یک فصلی نیسان برای شهرستان ارزان تر است چون از ان شهرستان به سمت تهران در حرکتنند مثلا گرگان در فصل باقلا و کاهو
  • در این صورت در مسیر برگشت بخاطر تعداد زیاد ماشین به گرگان کرایه ارزان و برگشتی محسوب میشودوکرایه حمل بار به گرگان ارزان است

برخی از شرکت ها تلاش می کند تا علاوه بر این که اطلاعات مهمی را در خصوص شرکت در اختیار مشتریان قرار دهند بلکه مطالبی را در خصوص اسباب کشی به مشتریان خود بازگو می‌کند و نشانگر این است که شرکت برای دیدگاه مشتری و برای ارائه خدمات به مشتریان خود ارزش قائل است و تنها به فکر سود رسانی به خود نمی باشد.  اینکه یک شرکت بتواند بدون کوچکترین مشکلی و آسیب رساندن به وسایل پروسه اسباب کشی را برای مشتری انجام بدهند خود یک فرآیند بسیار ارزشمند به شمار می رود. برخی از شرکت ها مثل شهرستان بار تلاش می کند تا مشتری را به بهترین شکل راضی نگهدارند و هر نوع اسباب کشی را برای آنها انجام بدهد که می‌تواند شامل دفتر کار یا اسباب کشی منزل باشد

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید