جی پلاس

چرا پرسپولیس پیراهن جدیدش را نمی پوشد؟

پرسپولیس در دربی تهران از لباس جدید خود رونمایی کرد اما در بازی با فولاد به سراغ لباس‌هایی رفت که از فصل گذشته تاکنون به تن دارد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان لباس های قدیمی خود را به تن داشت؛ لباسی سراسر قرمز با آستین‌ های سفید رنگ که توانست با آن قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا شود. این لباس از نگاه یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس برای سرخپوشان خوش یمن است و موفقیت های زیادی با این لباس به دست آمده است.

 

پرسپولیس- فولاد- لیگ برتر- سید جلال حسینی

 

در نتیجه وقتی قرار بود در ابتدای فصل جاری لیگ برتر لباس منحصر به فردی توسط اسپانسر پرسپولیس طراحی شود و حداقل سرخپوشان در فینال از البسه جدید خود رونمایی کنند ولی با توجه به علاقه مندی هواداران و کادرفنی پرسپولیس به این پیراهن، در فینال هم از همین البسه استفاده شد.

در نهایت مدیران باشگاه و اسپانسر پرسپولیس برای دربی 94 پایتخت از پیراهن جدید این تیم رونمایی کردند که برخلاف لباس قبلی به جای رنگ سفید، از رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز استفاده شده بود. پرسپولیس در دربی با این لباس در یک قدمی پیروزی بود که در دقایق پایانی گل خورد و به مساوی دست یافت.

 

دربی 94- پرسپولیس - استقلال- سید جلال حسینی

بعد از برگزاری دربی و در بازی با فولاد، پرسپولیسی ها باز هم به سراغ لباس قدیمی خود رفتند که برای آن ها خوش یمن بوده و به آن علاقه مند هستند و توانستند بعد از چهار تساوی متوالی، فولاد را شکست دهند. در نتیجه لباس قدیمی باز هم جای پوشاک جدید را گرفت.

به گفته مسئولان باشگاه، سرخپوشان فصل جاری را با همین لباس به میدان می روند و نهایتا برای لیگ قهرمانان آسیا و همینطور داربی دور برگشت از طراحی جدیدی استفاده خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید