خودرو دوستدار محیط زیست وارد بازار ایران می شود + مشخصات فنی

خودروی فیات 500S را میتوان خودرویی بسیار سبز و دوستدار محیط زیست معرفی کرد. استاندارد آلایندگی آن EURO 6 بوده و میانگین مصرف سوخت آن، ۴.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد. همچنین این خودرو میتواند تا ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فیات 500 یکی از خودروهای سایز کوچک کمپانی فیات است که به جرات میتوان آن را محبوبترین خودروی سایز کوچک در سراسر جهان دانست. مدل های اولیه این محصول، بین سالهای ۱۹۵۷ تا ۱۹۷۵ تولید شد و با تیراژی نزدیک به ۴ میلیون نسخه، پرفروش ترین خودروی تاریخ ایتالیا بود حال می توان قدمت فیات 500 در خودروسازی جهان را، نزدیک به ۸۰ سال تخمین زد.

ایران جیب نوشت؛ طیف وسیعی از پیشرانه های مختلف برای فیات 500 جدید در نظر گرفته شده است که میتوانند علاوه بر سوختهای بنزین و دیزل ، جعبه دنده های دستی ۶ سرعته، نیمه اتوماتیک و تمام خودکار داشته باشند.

پیشرانه های بنزینی فیات 500، شامل نمونه های ۹۰۰ سی سی توربو شارژ، ۱.۲ لیتر و ۱.۴ لیتر تنفس طبیعی و ۱.۴ لیتر توربو شارژ می باشد.

مدل 500S فیات 500 جدیدترین نسخه از این خودرو است. قدرت این نسخه، ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور آن در ۲۰۰۰ دور ۱۴۵ نیوتن متر است.

همچنین تجهیزات رفاهی فیات 500 عبارت اند از: آینه های جانبی برقی گرمکن دار، صفحه نمایشگر رنگی و لمسی۷ اینچی، نمایشگر فشار باد لاستیک، سیستم تهویه دوگانه مطبوع، سیستم کروز کنترل، سیستم صندلی کودک ایزوفیکس، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم ضد لغزش، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم کنترل گشتاور موتور(MSR)، کیسه هوای جانبی و پرده ای سرنشینان، سنسور غروب و باران، مه شکن جلو و عقب، پورت USB – AUX و اتصالات بلوتوث و رینگهای آلومینیومی.

احتمالا طی چند روز آینده فروش این محصول از سوی پارسیان موتور آغاز شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید