سری A ایتالیا؛

ناپولی با غلبه بر فیورنتینا به رده سوم صعود کرد

شاگردان جنارو گتوسو در تیم فوتبال ناپولی با کسب یک پیروزی خانگی برابر میهمان فلورانسی خود به رده سوم جدول سری A صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه بازی‌های هفته هجدهم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال ناپولی در دیداری خانگی موفق شد میهمان خود تیم فیورنتینا را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد و به لطف این پیروزی قاطع به رده سوم جدول صعود کند.

شروع شاگردان جنارو گتوسو در این بازی طوفانی بود و آنها در دقیقه 5 با گلی که کاپیتان‌شان لورنزو اینسینیه به ثمر رساند از تیم تحت هدایت چزاره پراندلی پیش افتادند.

پس از اینسینیه، دیه‌گو دمه در دقیقه 36، ایروینگ لوسانو در دقیقه 38 و پیوتر زیلینسکی در دقیقه 45 نیز گلزنی کردند تا ناپولی با بردی قاطع راهی رختکن شوند و در همان نیمه اول کار حریف را یکسره کند.

پنجمین گل بازی را زننده گل اول یعنی اینسینیه در دقیقه 72 به ثمر رساند. آخرین گل از جشنواره گل ناپولی هم در دقیقه 89 توسط متئو پولیتانو به ثبت رسید تا دومین برد شش گله ناپولی (پس از پیروزی 6 بر صفر ماه سپتامبر سال 2020 مقابل جنوا) و سنگین‌ترین باخت فیورنتینا در فصل جاری رقم بخورد.

امروز چهار بازی دیگر در هفته هجدهم سری A برگزار می‌شود که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت 23:15 (به وقت تهران) در دربی ایتالیا، اینتر میزبان یوونتوس خواهد بود.

پیش از آن بازی اما سه بازی دیگر برگزار خواهد شد که برنامه آنها به شرح زیر است:

کروتونه - بنونتو، ساعت 17:30
ساسولو - پارما، ساعت 17:30
آتالانتا - جنوا، ساعت 20:30

 

دیدگاه تان را بنویسید