بروز ویروس کرونا با چهره ای متفاوت

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:‌ بیماری کرونا بسیار پیچیده است و با توجه به اینکه می‌تواند با سیمای متفاوت بروز کند نباید به شرایط امروزه غره شویم زیرا بروز جهش‌ها و گونه‌های جدید بیماری می‌تواند خطرآفرین باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا زالی، طرح شهید سلیمانی را طرحی اجتماعی برشمرد که پیشران اصلی آن مردم هستند و یادآور شد: در ایران هر طرحی که با مشارکت مردم انجام شود با موفقیت همراه خواهد بود.

مهر نوشت؛ وی با تاکید بر تداوم طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این طرح ملی مقطعی و گذرا نیست و یک طرح مستمر اجتماعی است که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های آن مرهون همکاری و همراهی مردم است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: در عین تداوم اجرای طرح باید هوشیار باشیم، بیماری کرونا بسیار پیچیده است و با توجه به اینکه می‌تواند با سیمای متفاوت بروز کند نباید به شرایط امروزه غره شویم زیرا بروز جهش‌ها و گونه‌های جدید بیماری می‌تواند خطرآفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی حتی اگر چهره‌های خشن‌تر بیماری نیز بروز کند می‌تواند سلامت ما را تضمین کند. زیرا با اجرای این طرح و رعایت اصولی پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت‌ها و فاصله گذاری، استفاده از ماسک و ردیابی بیماران باعث بالا رفتن تاب آوری و تضمین سلامتی شود.

دیدگاه تان را بنویسید