وزیر آموزش پرورش خبر داد:

اجرای رتبه بندی فرهنگیان از ابتدای فروردین 1400

حاجی میرزایی وزیر آموزش پرورش گفت: لایحه رتبه بندی به دولت ارائه شده و در کمیسیون است که کلیت آن تصویب شده و جزئیات آن نیز به زودی نهایی می‌شود. تلاش داریم قبل از نهایی شدن بودجه لایحه تقدیم مجلس شود و اعتبار آن نیز در بودجه دیده شده و زمان اجرای آن سال ۱۴۰۰ است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حاجی میرزایی گفت: اصل بر این است که مدرسه باز باشد البته با رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی. هرزمان که متخصصان به این نتیجه برسند که در مناطقی بازگشایی مدارس با تبعات روبرو است ما تبعیت می‌کنیم اما اکنون ستاد کرونا تصمیم گرفته است که آموزش‌ها حضوری باشد اما با الزاماتی.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اصل بر این است که مدرسه باز باشد البته با رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی. هرزمان که متخصصان به این نتیجه برسند که در مناطقی بازگشایی مدارس با تبعات روبرو است ما تبعیت می‌کنیم اما اکنون ستاد کرونا تصمیم گرفته است که آموزش‌ها حضوری باشد اما با الزاماتی.

وی افزود: در موضوع نظام رتبه بندی معلمان در اسفندماه امتیازات فصل دهم به تمام کارکنان داده و به فوق العاده فرهنگیان در فروردین ماه ۱۷ درصد اضافه شد. لایحه رتبه بندی به دولت ارائه شده و در کمیسیون است که کلیت آن تصویب شده و جزئیات آن نیز به زودی نهایی می‌شود. تلاش داریم قبل از نهایی شدن بودجه لایحه تقدیم مجلس شود و اعتبار آن نیز در بودجه دیده شده و زمان اجرای آن سال ۱۴۰۰ است.

 حاجی میرزایی در پایان گفت: صلاحیت تخصصی و حرفه ای معلمان در رتبه بندی با سنجه های مناسب سنجیده می‌شود و با توجه به امتیازات و صلاحیت‌های تحصصی و حرفه ای معلمان رتبه بندی خواهند شد. تخصیص حق التدریس معلمان بازنشسته و شاغل را دریافت کردیم و مترصد دریافت وجه از خزانه هستیم که به زودی انجام می شود.

دیدگاه تان را بنویسید