جی پلاس، سریال قورباغه تقریبا یک ماهی می شود که به بازار نمایش خانگی عرضه شده است و از آنجا که این سریال تفاوت هایی با سریال های معمولی چه در داستان چه در نوع فیلمبرداری دارد نقد های زیادی به این سریال دیدنی وارد شده است.

معرفی سریال قورباغه :

داستان این سریال درباره سه سارق به نام‌های فرید (اشکان حسن پور) جواد (شهروز دل افکار) و رامین (صابر ابر) است که دست به سرقت از یک فرد پولدار به نام نوری (نوید محمدزاده) می‌زنند اما نوری دست این سه نفر را می‌خواند و آن‌ها را آلوده به سم قورباغه می‌کند و به اسارت خود در می‌آورد. این سه نفر وارد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر می‌شوند و ...

بازیگران این سریال از جمله : نوید محمدزاده،  صابر ابر،  سحر دولتشاهی،  فرشته حسینی،  نوید پورفرج،  هومن سیدی،  یونا تدین، آناهیتا افشار و... هستند. توجه داشته باشید که دانلود سریال قورباغه را میتوانید در پلی استپ دانلود فیلم تجربه کنید.

قورباغه

وقتی که اولین قسمت این سریال عرضه شد :

خیلی ها منتظر بودن چون یکبار قرار بود 4 آذر و یک بار 24 آذر پخش شود که در آخر در روز چهار شنبه خیلی یهویی این سریال پخش شد وارد جزییات نمیشویم بریم سر اصل مطلب خوب سریال از صابر ابر شروع می شود و دو رفیق کله پوکش که اصلا

گوش به حرف نمیدهند.

هدف این سه جوان پول می باشد و شاکی هستند از اینکه در این زندگی همچنان پول را راحت کسب نمیکنند. روزی در کنار هم بودند که یک مامور پلیس توسط اشرار زخمی میشود که یکی از این دوستان اسلحه این مامور پلیس را بر میدارد.

در شب چهارشنبه سوری تصمیم به دذدی میگیرند با این اسلحه که ترجیح میدهیم اگر از این داستان خوشتان آمده خودتان ببینید.

خوب بعد از پخش این سریال خیلی ها گفتند این چه سریالی است مانند سریال خارحی ای است که قبلا پخش شده است و خیلی ها هم معتقد بودند بهتر است در ایران یک فیلم کپی خوب ببینیم تا یک فیلم عاشقانه ی سطحی و بدون تکنیک فیلم برداری و ...

هرچند به نظر شخصی بنده میبایست به عوامل تولید این سریال خسته نباشید گفت چون یک درجه سطح هنر ایران را بالا برده اند.

قورباغه

نکته خوب ماجرا اینجاست هومن سیدی کاری که در آثارش می‌کند یک کپی پیست یا تقلید ساده نیست و الهاماتی از بهترین‌های سینمای جهان می‌گیرد و از آنها برای ساخت یک اثر بومی وام می‌گیرد. او این کار را با نهایت دقت انجام می‌دهد و از همین حیث به هیچ‌وجه محکوم به تقلید کردن کورکورانه نمی‌شود.

در ادامه سریال با نمایی از لوکیشن‌های شهرک اکباتان آغاز می‌شود، شهرکی که در سینمای ایران نماد خلاف‌های زیرزمینی است و نوع معماری فضای شهرک و خانه‌های آن نیز بسیار سینمایی هستند. ساختمان‌های تو در تو و محکم و بتنی اکباتان، فضایی سرد و بی‌روحی دارند که با داستان تاریک سریال قورباغه همخوانی بسیاری پیدا می‌کند.

داستان از دل همین ساختمان‌های اکباتان اغاز می‌شود و بدون هیچ حاشیه‌ای وارد فضای زندگی بچه‌های خلاف محله های تهران می‌شود. سه کاراکتر به ما معرفی می‌شوند که به جز صابر ابر، دو بازیگر دیگر کمی غلوآمیز بازی می‌کنند و این موضوع توی ذوق می‌زند. صابر ابر نیز با اینکه بازی خوبی دارد، اما نه استایل و نه طرز صحبتش به دو شخص دیگر جور در نمی‌آید و نمیتوان باور کرد یک لات است.

در واقع باید گفت هارمونی خوبی بین این سه نفر شکل نگرفته است و تیپ سازی شخصیت آنها تئاتری از آب درآمده است؛ برخی از دیالوگ‌ها و حرکات این کاراکترها مانند رفتارهایی است که از جانب پسران دبیرستانی سر می‌زند نه افرادی سی و خرده‌ای ساله.

سریال قورباغه

با این وجود سریال تلاش می‌کند ما را با این مینی گنگسترهای پر ایراد همراه کند و به فضای زیرزمینی و خلاف آنها ببرد. داستان از جایی آغاز می‌شود که آنها شاهد کشته شدن یک مامور لباس شخصی هستند و از مهلکه می‌گریزند. آشنایی با این شخصیت‌ها در حد شناخت تیپ خودشان است و پیشینه خاصی از آنها داده نمی‌شود، هرچند پایان بندی قسمت اول تقریبا دلیل اینکه کارگردان چندان علاقه‌ای به این کار ندارد را به همه تماشاگران ثابت می‌کند. احتمالا قسمت‌های آتی بیشتر از آنها بدانیم.

پایان بندی پایلوت قورباغه با حضور نوید محمدزاده و نقش آفرینی کوتاه ولی به شدت جذاب و گیرایش، یکی از هیجان‌انگیزترین و مهلک‌ترین پایان بندی‌ها در بین تمام سریالهایی است که تاکنون ساخته شده است. بیش از بیست سال است که مشغول تماشای سریال‌های مختلف از کشورهای گوناگون هستم و به یاد دارم کمتر اپیزودهای پایلوتی توانسته باشد تا این حد مرا به بهت فرو ببرد.

رودستی که کارگردان در این بخش به مخاطبین خود می‌زند، ضمن آنکه مهر دیگری بر مساله جدی بودن و سیاه بودن فضای سریال است و تاکید مجددی است بر شوخی نداشتن کارگردان با شخصیت‌های خلق شده‌اش، سوالات بسیاری را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و تعامل خوبی با او برقرار می‌کند. بعید است کسی حتی اگر با حال و هوای سریال به اصطلاح حال نکند، دلش نخواهد قسمت بعد را نبیند تا از راز پایان بندی قسمت نخست آگاه شود. همچنین لازم به ذکر است با این سریال، سریال دیگر پخش شد در که دانلود سریال ملکه گدایان را میتوانید در پلی استپ دانلود فیلم تجربه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید