جی پلاس؛

شایعه بزرگ در استقلال/ میلیچ شبانه از ایران رفت؟

یکی از رسانه ها مدعی شد که هروویه میلیچ مدافع استقلال شب گذشته ایران را ترک کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس​، روز گذشته تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در قالب دربی 94 به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی دو -دو به پایان رسید.

هروویه میلیچ که در ترکیب استقلالی ها برای این دیدار حضور نداشت پس از پایان این دیدار راضی به بازگشت با اتوبوس استقلالی ها نشد و خودش به تنهایی ورزشگاه را ترک کرد. در زمان بازی هم چهره مغمومی از او روی سکوها دیده شد و با بازیکن شادابی که چند هفته پیش برابر ماشین سازی گل زیبایی زده بود فاصله داشت!

حال یکی از رسانه ها (فوتبالی) مدعی شد که مدافع کروات استقلال شب گذشته با خانواده اش در فرودگاه امام (س) حاضر شده و همانند استراماچونی شبانه ایران را ترک کرده است.

یکی از سایت ها در این باره نوشت نوشت:  این طور که شنیده می شود خانواده او هم دیشب ایران را ترک کرده اند و با این شرایط احتمال خروج میلیچ هم از ایران زیاد است. او به دوستان نزدیکش گفته بود با اینکه عاشق استقلال است اما محمود فکری اعتقادی به او ندارد و بازی نکردن در دربی هم نشان داد که دیگر نمی شود در استقلال ماند و نمی تواند با محمود فکری و تفکراتش تاکتیکی اش کار کرد. البته میلیچ قرار بود پس از پایان نیم فصل از ایران برود اما ظاهرا بازی نکردن در دربی آنقدر ناراحتش کرده که تصمیم گرفته شبانه ایران را ترک کند.

او برابر پرسپولیس به میدان نرفت اما این بازیکن در تمرینات ریکاوری تیم حضور نداشت.

به گزارش جی پلاس، با وجود اینکه محمد نادری به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود اما فکری ترجیح داد از میلیچ استفاده نکند. ضمن اینکه بعد از نیمکت نشینی میلیچ در دیدار برابر گل گهر او در یک پست اینستاگرامی به انتقاد از این موضوع پرداخت که فکری با تنبیه او پاسخ این انتقاد را داد.

اما یکی از شایعه هایی که حدود دو هفته ای است که در رسانه ها منتشر می شود اما هیچ یک از مسئولان درباره آن صحبت نمی کنند، شایعه دوپینگ میلیچ است. سهیل مهدی و زهره هراتیان مسئول کمیته مسابقات لیگ و رئیس ایفمارک درپاسخ به این سوال که آیا دوپینگ این بازیکن صحت دارد یا خیر اعلام کردند که آن ها مسئول پاسخگویی نیستند و باید از مسئولان دوپینگ سوال کرد.

باید منتظر ماند و دید آیا شایعه رفتن میلیچ از ایران واقعیت دارد یا خیر؟ قطعا مسئولان باشگاه تا ساعاتی آینده درباره این موضوع اظهار نظر می کنند و مشخص می شود که آیا کروات استقلال این تیم را ترک کرده یا نه و علت اصلی آن چه بوده است!

دیدگاه تان را بنویسید