رونالدو در هنگام پرواز و تعجب بازیکنان حریف!+عکس

تصویری از چهره جالب رونالدو هنگام پرواز و تعجب بازیکنان ساسولو منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته هفدهم رقابت‌های سری آ، یوونتوس در زمین خانگی خود یعنی ورزشگاه آلیانز با ساسولو بازی کرد. کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یووه نیز حضور ثابتی در ترکیب بیانکونری‌ها در این بازی داشت و گل سوم تیمش را در پیروزی سه بر یک بیانکونری‌ها به ثمر رساند

یکی از توانایی های ویژه‌ای که کریستیانو رونالدو دارد، پرش بلند او و استفاده از توپ‌های هوایی با استفاده از ضربات سر است. در واقع فوق ستاره پرتغالی بار ها و بار ها از روی این ضربات و با استفاده از این توانایی ویژه‌ی خود گلزنی کرده است. او در بازی یووه مقابل ساسولو هم تلاش کرد تا از این حربه استفاده کرده و گلزنی کند اما موفق نشد و صرفا صحنه‌ای زیبا از پرواز رونالدو به ثبت رسید. در تصاویری که به ثبت رسید چهره رونالدو هنگام پرواز بسیار جالب است و نشان می‌دهد که چه انرژی و توانی را روی این کار می‌گذارد و بازیکنان ساسولو هم از ارتفاعی که او می‌گیرد، متعجب هستند.

کریستیانو رونالدو

در واقع رونالدو گل های زیادی با استفاده از این حربه به ثمر رسانده و بار ها و بار ها لحظاتی دیدنی از پرواز های کریستیانو رونالدو به ثبت رسیده است. اما دفعاتی هم وجود دارد که او در امر گلزنی با استفاده از ضربه سر ناکام می‌ماند. یکی از این دفعات مقابل ساسولو بود که او در مقابل دروازه بان این تیم به آسمان پرید اما موفقیتی بدست نیاورد.

دیدگاه تان را بنویسید