مظلومی:پرسپولیس را به هیچ وجه دست‌ِکم نمی‌گیریم/ مطمئنم فردا دست پر از زمین خارج می‌شویم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:درست است که پرسپولیس بعد از فینال آسیا 3 بازی پشت هم مساوی کسب کرده ولی آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرویز مظلومی در خصوص شرایط تیم استقلال قبل از دربی 94 اظهار داشت: مردم منتظر این بازی هستند و امیدوارم  همه شاهد یک بازی خوب باشند. 

وی افزود: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و صدرنشینی از نظر روحی و روانی به ما کمک کرده است. تمام تلاش ما در این روزها این بود که بازیکنانمان آرامش داشته باشند و وارد حاشیه نشوند. آرامش مساله خیلی مهمی است و این موضوع را در این سالهایی که در دربی حضور داشتم تجربه کردم.

سرپرست تیم استقلال که با رسانه این باشگاه صحبت می کرد تاکید کرد: با تمام احترام به رقیب به دنبال 3 امتیاز هستیم و آماده این بازی بزرگ هستیم. با تمام احترام به رقیب به دنبال پیروزی و ادامه صدرنشینی هستیم تا فاصله را در صدر جدول با رقبا بیشتر کنیم.حریف تیم خوبی است و درست است که پرسپولیس بعد از فینال آسیا 3 بازی پشت هم مساوی کسب کرده ولی آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.

مظلومی خاطرنشان کرد:بازیکنان ما تلاش می‌کنند هواداران را خوشحال کنند. کادر فنی ما آنالیز خوبی کرده‌اند و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده اند، امیدوارم بازیکنان ما با آرامش کار کنند. ما حتما دنبال برد در بازی فردا هستیم و مطمئن باشید دست پر از زمین خارج می‌شویم.

دیدگاه تان را بنویسید