سمیعی:‌اهل کُری خوانی نیستم/ مطمئنم پرسپولیس فردا فوتبال تماشاگر پسندی به نمایش می گذارد

جعفر سمیعی در آستانه دربی 94 گفت: اهل کری‌خوانی نیستم و به همه هواداران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌های دیگر احترام می‌گذارم. جامعه ما بیش از آن که به کری‌خوانی احتیاج داشته باشد، نیازمند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند است که تردید ندارم این اتفاق از سوی پرسپولیس رقم می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدیرعامل قرمزها در ابتدا گفت: «وضعیت بازیکنان خوب و امیدوارکننده است. هر روز گزارش کاملی از شرایطی که بازیکنان پشت سر می‌گذارند را دریافت می‌کنم و مثل همیشه با اعضای کادرفنی در تماس هستم. خدا را شکر می‌کنم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تیم‌مان برای انجام یک بازی بزرگ آماده می‌شود.»

او در مورد تقابل با استقلال اضافه کرد: «حریف ما، تیم مورد احترامی است وحتما آنها هم برای حضوری پرقدرت در دربی، برنامه‌ریزی‌های خود را دارند اما من به شایستگی بازیکنان و مربیان پرسپولیس اعتماد و ایمان قلبی دارم و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای تیم ما در این بازی رقم بخورد.»

سمیعی ادامه داد: «پرسپولیس در این سال‌ها پیشرفت فنی قابل ملاحظه‌ای داشته و حضور مربیانی بادانش و متعصب باعث ادامه پیشرفت تیم شده است. بازیکنان پرسپولیس در این مدت ثابت کرده‌اند چهره‌های الهام‌بخش فوتبال ایران هستند. آنها موفق شدند با وجود سخت‌ترین وضعیت ممکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند و در روز فینال هم، نمایش بسیار خوبی داشتند. من تصور می‌کنم اگر بدشانسی و مسائل دیگری در میان نبود، حتی این پتانسیل را داشتیم که در سه دیدار گذشته هم به پیروزی برسیم.»

او گفت: «از زمانی که به باشگاه پرسپولیس اضافه شده‌ام، تمام توانم را به کار گرفتم تا باشگاه پشتوانه مناسبی برای تیم باشد. هرگاه با مربیان یا بازیکنان صحبت می‌کنم، از ذهنیت مثبتی که در تیم وجود دارد، لذت می‌برم. این ذهنیت و قدرت روحی و روانی بازیکنان بدون تردید مهم‌ترین اسلحه ما در تمام بازی‌های این فصل است. بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار هواداران از همه اعضای تیم حمایت می‌کنم و معتقدم اتحادی که قبل از فینال آسیا به وجود آمده، باید ادامه داشته باشد. این اتحاد به ما کمک می‌کند قوی‌تر باشیم و بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کمپین‌های حمایتی از سوی هواداران این تیم در فضای مجازی افزود: «با اینکه سرگرم کارهای اجرایی و پیش بردن اهداف باشگاه هستم اما اتفاقات فضای مجازی را رصد می‌کنم. فکر نمی‌کنم این اتحاد گسترده بین خانواده میلیونی پرسپولیس حتی در مهم‌ترین باشگاه‌های اروپایی هم وجود داشته باشد. این شرایط، حس بسیار خوبی به پرسپولیسی‌ها می‌دهد زیرا باعث شده جامعه آماری حاوی فقیر و غنی، شمالی و جنوبی، با لهجه‌ها، گویش‌ها، نژادها و فرهنگ‌های مختلف از سراسر کشور در کنار هم قرار بگیرند و یک خانواده را تشکیل بدهند. این حس اتحاد و همدلی می‌تواند برای سایر باشگاه‌ها به یک الگو تبدیل شود.»

سمیعی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از دربی، برای حریف خود یعنی استقلال کری نمی‌خوانید، گفت: «فکر می‌کنم در این مدت اهالی فوتبال متوجه شده‌اند که من اهل کری‌خوانی نیستم و به همه هواداران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌های دیگر احترام می‌گذارم. جامعه ما بیش از آن که به کری‌خوانی احتیاج داشته باشد، نیازمند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند است که تردید ندارم این اتفاق از سوی پرسپولیس رقم می‌خورد. بازیکنان ما با آرامش و امید وارد دربی می‌شوند و همه ما پرسپولیسی‌ها نسبت به کسب پیروزی در این بازی خوشبین هستیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت اضافه کرد: «مهم‌ترین آرزوی من قبل از دربی این است که طرفداران هر دو تیم، فوتبالی زیبا و تماشایی را تجربه کنند و بازیکنان با تمام وجود در زمین بجنگند تا این دربی نیز در حافظه مردم ایران ماندگار شود. تقابل استقلال و پرسپولیس فرصت مناسبی است که از هیجانات کاذب به هیجان ناب فوتبالی برسیم و همگی از دیدن یک بازی زیبا لذت ببریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید