دیاباته تعویض طلایی فکری در دربی است؟

تیم استقلال برای بازی فردا بدون شیخ دیاباته وارد مسابقه خواهد شد و این بازیکن از نیمه دوم می‌تواند به میدان برود. در صورت غیبت دیاباته در خط حمله، محمود فکری تیمش را با مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری روانه میدان می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم استقلال فردا در دیداری با عنوان دربی 94 به مصاف پرسپولیس می رود. سوالی که در آستانه دربی ذهن هواداران به خود جلب می کند این است که آیا شیخ دیاباته در ترکیب حضور دارد یا خیر؟

دیاباته پیش از بازی مقابل پیکان در اوایل آبان‌ماه دچار آسیب دیدگی شد و پس از یک ماه دوری از شرایط آمادگی برابر تیم آلومینیوم اراک به ترکیب اضافه شد.

مهاجم استقلال که به عنوان آقای گل فصل گذشته معرفی شد یکی از مهره‌های کلیدی کسب نتایج پرگل بود، تا به امروز موفق به گلزنی نشده است و انگیزه زیادی دارد تا در مسابقه دربی یکی از بازیکنان کلیدی تیمش باشد.

دیاباته در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم به ترکیب ملحق شد و آبی‌ها با حضور او در کنار مطهری و قایدی سه مهاجم در خط حمله داشتند؛ اتفاقی که بعید است در بازی فردا تکرار شود.

به احتمال فراوان تیم استقلال برای بازی فردا بدون شیخ دیاباته وارد مسابقه خواهد شد و این بازیکن از نیمه دوم می‌تواند به میدان برود. در صورت غیبت دیاباته در خط حمله، محمود فکری تیمش را با مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری روانه میدان می‌کند.

به نظر می‌رسد دیاباته به عنوان تعویض طلایی فکری روی نیمکت حضور خواهد داشت. فکری در تلاش است تا مهاجم بلندقامت را در برای راه‌گشایی در لحظات سخت بازی در اختیار داشته باشد. 

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب دربی 94 فردا از ساعت 16:35‌آغاز می شود.

دیدگاه تان را بنویسید