علی نژاد عنوان کرد؛

فدراسیون فوتبال با شستا به توافق رسید

علی‌نژاد از فدراسیون فوتبال گفت: توافقاتی شده امیدوارم به زودی بدهی‌های پرداخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی، عنوان کرد: در ابعاد همگانی اتفاقات خوبی افتاده اما در حوزه قهرمانی نیاز به برنامه‌ریزی داریم. 

وی درباره اعتراض یک کاندیدا عنوان کرد: فردی که ۲ رای آورده نمی‌تواند از مهندسی خرف بزند. روسای هیات‌ها آمدند و گفتند می‌خواهند صحبت کنند چرا که این حرف توهین به آنها بود.

وی درباره انتخابات اتومبیلرانی، خاطرنشان کرد: هنوز صلاحیت کاندیداها نیامده، بیاید انتخابات را برگزار می‌کنیم. باید صلاحیت تمام نامزدها مشخص شود بعد انتخابات را برگزار کنیم. هنوز تعیین تکلیف نشده است. در مورد شطرنج هم حاشیه‌هایی ایجاد شده، در حال بررسی هستیم، تعیین تکلیف شود انتخابات را برگزار می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره حکم‌هایی که برای برخی صادر شده که در رشته موتورسواری سررشته ندارند و این افراد برای مجمع مهره‌چینی شده‌اند، عنوان کرد: اعضای مجمع هنوز مشخص نیستند. من این حرف را رد می‌کنم، چنین اتفاقاتی نیفتاده و این خبر سندیت ندارد. شما هم به عنوان رسانه ملی بهتر است با سند صحبت کنید.

وی درباره انتخاب سرپرست دوچرخه، گفت: باران چشمه سرپرست زورخانه ای شده و امروز و فردا سرپرست دوچرخه‌سواری هم مشخص می‌شود. 

علی‌نژاد درباره شکایت شستا، تصریح کرد: توافقاتی شده امیدوارم به زودی بدهی‌های پرداخت شود.

وی درباره اتفاقات تلخ کوهنوردی عنوان کرد: حادثه تلخی بود. ۱۱-۱۲ نفر به رحمت خدا رفتند. فدراسیون کوهنوردی هشدار داده بود که شرایط جوی مناسب نیست و گفته بود کوهنوردان نروند. حتی در تلویزیون هم این موضوع پخش شد اما این حادثه تلخ رخ داد. امیدوارم کوهنوردان عزیز عنایت داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید