واکنش ذوب آهن به رای کمیته انضباطی برای دیدار با پرسپولیس

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: آنقدر از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم که دیگر از داوری بازی با پرسپولیس خیلی ایراد نمی‌گیریم!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ رسول کربکندی در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنبی بر جریمه 20میلیون تومانی پزشک تیم ذوب آهن، رحمان رضایی و قاسم حدادی‌فر به خاطر اتفاقات پیش از بازی با پرسپولیس و مقصر نبودن دو باشگاه، اظهار داشت: صحبتی در این مورد ندارم. آن‌ها حتما مستنداتی دارند که بر مبنای آن عمل کردند. من سر تمرین نبودم ولی تا آنجا که به من اطلاع دادند اینگونه که عنوان شده نبوده و اخباری که دریافت کردم را به عنوان سخنگو در اختیار رسانه‌ها قرار دادم.

وی در مورد اوضاع کنونی ذوب آهن گفت: شرایط خوب است. تیم در حال شکل گیری بهتر است. مقابل پرسپولیس یک نیمه خیلی خوب داشتیم. تقریبا تمام بازیکنان برگشته‌اند و تیم کامل است. بازیکنان به هماهنگی بیشتری رسیده‌اند. به آینده‌اش امیدواریم و امیدواریم بتوانند امتیاز  بگیرند. به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. شرایطمان در جدول خوب نیست و تیم‌های بالای ما در حال امتیاز گرفتن هستند. یک برد می‌تواند اعتماد به نفس ما را بالا ببرد. امیدواریم این اتفاق در بازی امروز مقابل تراکتور بیفتد و نگرانی هواداران و باشگاه از بین برود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص ادامه کار جواد محمدی مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت:‌ او در باشگاه ماموریتی داشته که تمام شده و آنطور که من شنیده‌ام ادامه همکاری مستلزم تمدید حکم ماموریت است. اگر هم نخواهند تمدید کنند که به هرحال حق هر مدیر بالادستی است در مجموعه خودش تغییرات ایجاد کند. فعلا حرف جدیدی نیست و اتفاق جدیدی هم نیفتاده است.

کربکندی در مورد بازی امروز ذوب‌آهن مقابل تراکتور عنوان کرد: تراکتور تیم پرمهره ای است. الان مسعود شجاعی با کمک عباس چمنانیان هدایت تیم را بر عهده دارد. این تیم مهره‌های خیلی خوبی دارد ولی به نظرم اگر تیمی مقابل آن‌ها دوندگی کافی داشته باشد چون یک سری بازیکن سن بالا دارند، می‌‌تواند به آن‌ها ضربه بزند. تراکتور نتایج خوبی نگرفته بود و بعد از تغییر سرمربی هم اتفاقات خیلی مثبتی برای این تیم نیفتاده، اگر به خوبی آنالیز شده باشند که این کار باید توسط کادرفنی انجام شود، به نظرم می‌توان این تیم را برد ولی اگر کمی اهمال و سستی شود؛ به خصوص روی شروع مجدد خیلی خطرناک هستند و بازیکنان با تجربه‌شان اگر فرصت پیدا کنند می‌توانند به خاطر تجربه‌ای که دارند به خوبی از آن استفاده کنند.

وی افزود: باید افراد اثر گذارشان شناسایی شده باشند و از نقاظ ضعفشان استفاده شود. ما امتیازات خیلی زیادی را از دست دادیم. هرچند در هفته‌های اخیر مقابل تیم‌های خیلی خوب مساوی کردیم اما سه مساوی برابر یک برد است و تاثیرات مثبتی که یک برد می تواند داشته باشد از مساوی مسلما بیشتر است.

کربکندی در مورد اینکه نمایش ذوب آهن مقابل پرسپولیس امیدوار کننده بود، گفت: بله، ما موقعیت های خیلی خوبی به دست آوردیم. حتی در نیمه اول هم که خوب نبودیم، موقعیت گل داشتیم. در نیمه دوم هم چندین موقعیت داشتیم و توانستیم در آخر بازی گل مساوی را بزنیم. بازی ما امیدوار کننده بود. و روند بازی تیم طوری بود که یکسری اشکالات قبل را نداشتیم ولی به نظرم آن بازی نمی‌تواند ملاک خوبی باشد. چون بازی مقابل استقلال و پرسولیس انگیزه خیلی زیادی به بازیکنان می‌دهد. بازی امروز و بازی بعدی ما مقابل آلومینیوم می‌تواند نشان بدهد که روند ما روبه جلو است یا خیر.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در مورد داوری این مسابقه و اخراج پر حرف و حدیث سیدعبدالله حسینی اظهار داشت: این یکی از داوری‌های خوب برای ما بود!آنقدر از داوری‌ها لطمه خورده‌ایم، آنقدر بر علیه ما پنالتی گرفته شد و اخراج های بی مورد که اشتباه بودن همه آن‌ها هم تایید شده، داشتیم که دیگر از این داوری خیلی ایراد نمی‌گیریم! اگر این اشتباهات برایمان نمی‌افتاد می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. ولی آن اخراج به نظرم درست نبود. پای بازیکن ما اصلا به دروازه بان آن‌ها نخورد و بعد سعید آقایی آمد و درگیر شد. حسینی در صورتی می‌توانست اخراج شود که حرف توهین آمیزی زده باشد ولی در غیر این صورت آن اتفاقات اخراج نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید