اصفهانیان: طوری می‌گویند فوتبالی‌ها باید در انتخابات شرکت کنند که انگار ما از پشت کوه آمده‌ایم! / علی دایی باید در این فوتبال تصمیم‌گیرنده باشد

عضو هیات رییسه فدراسین فوتبال گفت: طوری می‌گویند فوتبالی‌ها باید در انتخابات شرکت کنند که انگار ما از پشت کوه آمده‌ایم! مگر ما که الان در هیات‌رئیسه هستیم، فوتبالی نیستیم؟ آیا خود من بازیکن یا مربی و داور بین‌المللی نبودم؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اصفهانیان ، عضو هیات رییسه فدراسین فوتبال درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: باید فوتبالی‌ها و همه آنهایی که لیاقت و شایستگی دارند به صحنه بیایند اما طوری می‌گویند فوتبالی‌ها انگار ما از پشت کوه آمده‌ایم! مگر ما که الان در هیات‌رئیسه هستیم، فوتبالی نیستیم؟ آیا خود من بازیکن یا مربی و داور بین‌المللی نبودم؟ بازیکن ‌تیم‌ ملی نبودم؟ در تمام رده‌های سنی بازی کردم و کاپیتان تیم منتخب استان بودم و بعد از آن داور شدم و درنهایت داور بین‌المللی.

روزنامه فرهیختگان نوشت؛ وی ادامه داد: مگر در همین عرصه کم قضاوت کردم؟  وقتی فیفا می‌گوید باید فوتبالی‌ها باشند ما هم از خدای‌مان است این اتفاق بیفتد اما همین‌هایی هم که هستند فوتبالی و ورزشی هستند. با توجه به شناختی که از آقای دایی دارم، او سرمایه فوتبال ما و پرچمدار فوتبال ایران به شمار می‌رود. امثال دایی‌ باید در فدراسیون فوتبال و فوتبال تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشند و بالاخره باید از وجود این عزیزان استفاده کرد و ما هم نمی‌گوییم این اتفاق نیفتد اما خودش باید تصمیم بگیرد که در این زمینه ورود کند یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید