تمام حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک+عکس و ویدیو

امروز ( 15 دی ) تیم های استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند ودر پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امروز ( دوشنبه ) تیم های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان فکری به پایان رسید.

حواشی این دیدار در ادامه آمده است؛ 

* در دقیقه 29 مهدی قایدی درون محوطه جریمه آلومنیوم با برخورد به مدافع حریف روی زمین افتاد و در دقیقه 34 هم توپ به دست رامتین سلیمان زاده برخورد کرد که در هر دو صحنه علی اصغر مومنی پنالتی اعلام نکرد.

*امیر ارسلان مطهری پس از گلزنی مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر پس از 8 بازی در دقیقه 38 این بازی برای استقلال گلزنی کرد و شادی گل معروف خود را هم انجام داد.

*مهدی قایدی هم در هفته گذشته برای اولین بار در این فصل مقابل گل گهر موفق به گلزنی شد.

*محمد علی نژاد به دلیل مصدومیت در دقیقه 42 جای خود را در ترکیب تیم اراکی به جابر انصاری داد.

*نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به اتمام رسید.

*پیش از آغاز بازی استقلال و آلومینیوم اراک مراسمی برای بزرگداشت شهید سلیمانی برگزار شد و بازیکنان دو تیم و داوران با قراردادن گل مقابل جایگاه تعبیه شده برای این شهید بزرگوار و شهید ابومهدی المهندس به مقام والای این شهدا ادای احترام کردند.

*حنیف عمران زاده قبل از شروع بازی با حضور در وسط زمین با بازیکنان استقلال صحبت کرد.

*کادرفنی دو تیم پیش از شروع این مسابقه برخورد گرمی با هم داشتند.

*حسین پورحمیدی به سمت نیمکت آبی پوشان رفت و از مربیان این تیم رخصت گرفت. وی در بازگشت به زمین حنیف عمران زاده را هم در آغوش گرفت.

* درحالیکه بازی هنوز به ثانیه 30 نرسیده بود حامد پاکدل در برخورد با عارف غلامی درون محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد اما پنالتی اعلام نشدن این صحنه سبب شد مهاجم آلومینیوم و خطیبی به داور اعتراض کنند.

*بازیکنان تیم آلومینیوم طبق وعده قبلی خود با پیراهن‌هایی منقش به چهره امیرکبیر به زمین رفتند.

*صمد مرفاوی به دلیل ابتلا به کرونا در این مسابقه روی نیمکت استقلال حضور ندارد.

*محمد نادری به دلیل مصدومیت، هروویه میلیچ به دلیل انضباطی و سجاد آقایی به صلاحدید کادرفنی در فهرست استقلال برای این بازی قرار نگرفتند.

*محمد ناصری، امیر مهدی قریشی، امیر نوری، امید سینگ، میثم مجیدی، سید مهدی سجادی، عزیز معبودی، جابر انصاری و میثم آقایی هم نیمکت‌نشین‌های آلومینیوم هستند.

خوش و بش فکری و خطیبی پیش از دیدار

خطیبی و فکری

* در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم حسین پورحمیدی که به تازگی از استقلال به آلومینیوم منتقل شده با سید حسین حسینی و رشید مظاهری خوش و بش گرمی انجام داد. وی در زمان ورود به ورزشگاه هم برخورد گرمی با هم تیمی‌های سابقش داشت.

* با وجود رسیدن مرتضی آقاخان و محمد ایرانپوریان به مرز آمادگی، رسول خطیبی برای استفاده از بازیکنان تازه از بند مصدومیت رها شده تیم خود ریسک نکرد و آنها را در فهرست آلومینیوم قرار نداد.

رختکن استقلال پیش از دیدار با آلومینیوم اراک

رختکن استقلال پیش از دیدار با آلومینیوم اراک

*هروویه میلیچ که در روزهای اخیر با تصمیم محمود فکری از تیم کنار گذاشته شده بود، همراه پسر خود راهی ورزشگاه آزادی شد تا نظاره گر بازی تیمش باشد. او که روز قبل در محل باشگاه استقلال حاضر شده بود، به نظر میرسد به زودی به تمرینات این تیم باز خواهد گشت.

* ساعتی پیش از شروع مصاف تیم‌های استقلال و آلومینیوم، پاداش پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر آلومینیوم اراک به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم واریز شد.

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از دیدار با آلومینیوم اراک

 

گرم کردن بازیکنان آلومینیوم اراک پیش از دیدار با استقلال

دیدگاه تان را بنویسید