سام قریبیان: همه مردم خواستارِ ساخت فیلم فاخری درباره شهید سردار سلیمانی هستند

سام قریبیان گفت: 10 سال است می‌گویم سینمای ما قهرمان ندارد و جایی مثلِ تلویزیون هم از این فقدان، رنج می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سام قربیان گفت: از زمانی که به ایران برگشتم 10 سال است می‌گویم سینمای ما قهرمان ندارد و جایی مثلِ تلویزیون هم از این فقدان، رنج می‌برد. یادم می‌آید فیلم‌های جنگی پس از انقلاب، پدر من (فرامرز قریبیان) و جمشید هاشم‌پور حضور داشتند آن‌قدر جذاب بودند که با نگاهی به آمار فروششان می‌توان به این نکته دست یافت مردم چقدر به این نوع فیلم‌ها گرایش دارند.

کیهان نوشت؛‌ قریبیان همچنین گفت:همه جای دنیا قهرمان را دوست دارند و ما می‌توانیم بسیار این فرصت را مغتنم بشماریم و از اسطوره‌های ماندگارمان، آثار جذاب و دلچسبی بسازیم.

وی افزود: همیشه ناراحت این تعلل‌ها و عدم توجه به قهرمانان‌مان بوده و هستم؛ از این فقدان رنج می‌برم. حاج قاسم سلیمانی قهرمان واقعی است و همه مردم خواستارِ ساخت کار فاخری درباره این شهید بزرگوارند.
 
قریبیان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم این کارها را بسازیم باید در شأن قهرمانان‌مان بسازیم، این روند درست جلو برود، کودکان و نوجوانان ما هم استقبال خواهند کرد، فیلم‌های ایرانی را می‌بینند که می‌تواند بیشتر آنها را به سبک زندگی و فرهنگ ما نزدیک‌تر کند. متأسفانه امروز که این شرایط را فراهم نمی‌کنند فیلم درباره قهرمان‌مان ساخته شود، بتمن و سوپرمن موفق‌ترند.

 

دیدگاه تان را بنویسید