واکنش رسانه های پرتغالی به پست اینستاگرامی مهدی طارمی+عکس

مهدی طارمی که دو گل در برابر گیمارش به ثمر رساند با ارسال پستی در اینستاگرام این موفقیت را حاصل تلاش کل تیم و همبازی هایش در پورتو دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی طارمی با زدن دو گل در هفته یازدهم رقابت های لیگ پرتغال برابر گیمارش نقش کلیدی در پیروزی 3 بر دو تیمش داشت و پورتو را در کورس مدعیان نگه داشت. 


مهاجم ایرانی اما بعد از بازی تلاش کلیه بازیکنان و تیم پورتو را در به ثمررساندن گل های موثر دانست. او در اینستاگرامش نوشت:" تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و سه امتیاز را کاملا سزاوارانه به دست آوردیم. خداراشکر"


آنچه در مورد او جالب است در مدت زمان حضورش در پرتغال و بخصوص امسال که به پورتو پیوسته است با وجود به عملکردش و البته هواداران ایرانی زیادی که دارد بسیار مورد توجه رسانه های پرتغالی قرار گرفته به طوری که آبولا یکی از مهمترین رسانه های پرتغال بعد از بازی نیز درباره متن منتشر شده در اینستاگرام او خبری را منتشر کرد. 


مهدی طارمی در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال در 11 بازی در مجموع 438 دقیقه در ترکیب تیم پورتو حضور داشته و 4 گل زده و سه پاس گل هم داده است که آمار جالب هر 110 یک گل برای این مهاجم ملی پوش ایرانی است. آماری در رقابت های اروپایی و در اولین سال حضور طارمی آن هم در حالی که در اغلب مسابقات به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده ، یک رکورد جالب به حساب می آید.

دیدگاه تان را بنویسید