جی پلاس، کوش آداسی و مارماریس دوتا از زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای بندری در ترکیه به شمار می روند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا سفری به این دو شهر ساحلی زیبا سفری هیجان انگیز داشته باشیم.

مارماریس، بهشت گمشده ترکیه

مارماریس گوشه ای از بهشت است که در آن می توانید در طول دوازده ماه سال انواع تفریحات را تجربه کنید. این بندر طبیعت و شهرهای باستان را در خود قرار داده است. همچنین امکانات Blue Cruise ، قایق سواری و امکانات ورزشی در آب از ویژگی های تبدیل شدن مارماریس به بهشت ​​گردشگران است. از آنجا که آب و هوای مدیترانه ای دارد، لذت بردن از شنا در دریا حتی در زمستان نیز امکان پذیر است. جنگلهای دیدنی و درختان کاج سر به فلک کشیده که اطراف شهر را احاطه کرده اند و در نوع خود منحصر به فرد هستند موجب شدند تا تور مارماریس در نوروز و سایر فصول سال پیشنهادی جذاب برای علاقه مندان سفر به ترکیه باشند

گشت و گذار در سواحل مارماریس، تور جزیره گردی سدیر، تور دالیان، پارک دلفین و سافاری جیپ از دیگر فعالیت های هیجان انگیز در این شهر زیبا می باشند.

40

نمایی دیدنی از شهرزیبای مارماریس

کوش آداسی، شهرپرنده ترکیه

کوش آداسی یا شهر پرنده نام یک شهر ساحلی در حاشیه دریای اژه ترکیه است. کوش آداسی با 95 کیلومتر مربع مساحت در جنوب شهر ازمیر و در حدود 60 کیلومتر شهر آیدین قرار گرفته است. شهر باستانی اِفِسوس در نزذیکی این شهر فوق العاده قرار دارد می توان گفت کوش آداسی به یک شهر ماهیگیری تماشایی به همراه آب های تمیز و درخشان و سواحل شورانگیز تبدیل شده است. همین دریای تمیز و پاک، طبیعت زیبا، بنادر و نزدیکی آن به شهرهای تاریخی موجب شده است تا در کنار استانبول و آنتالیا به توریستی ترین مقصد ترکیه تبدیل شود و هنوز هم با داشتن سواحلی زیبا، تابش مناسب خورشید، نسیم های خنک، رستوران هایی که غذاهای خوشمزه مخصوص به منطقه اژه را سرو می کنند و هتل های با کیفیت نزد گردشگران و توریست های محبوبیت خود را حفظ نموده است. علاوه بر این در شهر کوش آداسی فعالیت های ورزشی هیجان انگیزی مانند کوهنوردی، غواصی و طبیعتگردی و ... انجام داد. تور کوش آداسی فرصتی عالی برای تماشای این شهر فوق العاده و زیبا می باشد.

از دیگر جاهای دیدنی کوش آداسی می توان به شهر میلتوس، دیدیما کوش آداسی و غار اصحاب کهف اشاره کرد. همچنین ساحل لانگ، ساحل دیاموند، ساحل شن های نقره ای و ساحل پارادایس از زیباترین سواحل کوش آداسی محسوب می شوند.

 

کروز سواری در کوش آداسی

از طریق (آژانس مسافرتی مهرپرواز(mehrparvaz.com)) می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

50

 

دیدگاه تان را بنویسید