نوازی: دیدار سختی مقابل تراکتور داریم/ دو هفته استراحت بدهید تا بازی ها یکسان شوند

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دنبال یک برد خیلی خوب هستیم که شرایطمان بهتر شود و به آن روزهای عادی و شهرخودرویی برگردیم که همه از آن انتظار داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو مقابل تراکتور اظهار داشت: با اینکه هفته قبل در زمین خودمان مساوی کردیم، اما شرایط خوبی داریم. از نظر تمرینی و انگیزشی مشکلی نداریم. دنبال یک برد خیلی خوب هستیم که شرایطمان بهتر شود و به آن روزهای عادی و شهرخودرویی برگردیم که همه از آن انتظار داشتند.

وی در مورد بازی مقابل تراکتور عنوان کرد: دیدار سختی مقابل تراکتور داریم. بازیکنان خوب و قدرتی و سه ملی پوش دارند که وزنه مهمی برای این تیم هستند. امیدوارم بتوانیم با آنچه در تمرین کار کردیم و مهدی رحمتی به بچه‌ها گوشزد کرده، بازی خوبی انجام بدهیم و به هدفمان که سه امتیاز بازی است برسیم.

مربی شهرخودرو در خصوص برنامه نامنظم مسابقات اظهار داشت: اگر نامنظم باشد، قطعا همه تیم‌ها ضربه می خورند. نه تنها ما بلکه همه تیم‌ها این مشکل را دارند. زمانبندی، تمرین، استراحت و ریکاوری برای همه تیم‌ها باید یکسان باشد. برنامه ریزی برای همه تیم‌ها باید یک شکل باشد. همه مربیان  روی زمان بازی و انجام تمرین برنامه‌ریزی می‌کنند اما متاسفانه طوری برنامه ریزی می‌کنند که بعضی تیم‌ها لطمه می‌خورند.

نوازی تصریح کرد: هفته پیش بعد از 8 روز بازی کردیم، این هفته بعد از حدود 6 روز باید بازی کنیم. دوباره باید به مشهد برگردیم و دوشنبه با سایپا بازی کنیم.‌ این نامنظم بودن عادلانه نیست. اگر قرار است تیمی بازی عقب افتاده انجام بدهد و بازی ها یکسان باشند، بهتر است دو هفته‌ای بقیه بازی‌ها را استراحت بدهند تا آن بازی‌های عقب افتاده انجام و بازی ها یکسان شوند و لیگ به روال عادی برگردد. این نوسان و ناهنماهنگی ها تیم ها را اذیت می‌کند.

وی در مورد اینکه شهرخودرو به خاطر برنامه پروازی باید یک روز بیشتر در تبریز بماند، گفت: قطعا در روز ریکاوری به مشکل می‌خوریم اما چاره‌ای نداریم. مسئولان برگزار کننده باید همه این‌ها را لحاظ کنند. همه این‌ها هزینه بر است و به تیم‌ها ضربه می‌زند. امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر باشند و دید بهتری نسبت به تیم‌ها داشته باشند. همه تیم‌ها یکسان هستند. هیچ فرقی ندارند. وقتی برنامه ریزی می‌کنیم باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و قابل احترام هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید