رامین رضاییان دوباره به پرسپولیس نزدیک شد/ غرامت سنگینی که الدحیل باید بپردازد

مسئولی از باشگاه الدحیل احتمال جدایی مدافع ایرانی از این تیم در زمستان را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسانه های قطر این روزها گمانی زنی های زیادی درباره احتمال جدایی رامین رضاییان، مدافع ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی از الدحیل مطرح می کنند.

فارس نوشت؛ شبکه «الکاس» قطر در نشست خود درباره بررسی نقل و انتقالات زمستانی از سالم المری مسئولی از باشگاه الدحیل درباره نقل و انتقالات سوال کرد و او در پاسخ گفت: در زمینه 5 لژیونر تیم 2 نفر از آنها می روند.  یوسف المساکنی و رامین رضاییان جدا خواهند شد ولی بقیه در تیم می مانند.

همچنین او در زمینه جذب بازیکن آسیایی به جای رامین پیش بینی کرد که بازیکن جانشین و سهمیه آسیایی تیم به احتمال زیادی می تواند یک بازیکن ایرانی باشد.

این در حالی است که رامین در ابتدای فصل با قرارداد دو ساله و مبلغ سالیانه دو میلیون دلار به الدحیل پیوست و در قراردادش هم غرامت ده میلیون دلاری را ذکر کرده است و در صورت فسخ این قرارداد الدحیل باید این مبلغ را به این مدافع ایرانی بدهد .

تیم الدحیل که رامین رضاییان را در رقابت با السد جذب کرد ، قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی همه بازیکنان خارجی خود را به غیر از ادمیلسون جونیور تغییر دهد و از همین رو رامین رضاییان ، مهدی بن عطیه و یوسف مساکنی را در لیست مازاد خود قرار داده است .

 

دیدگاه تان را بنویسید