مفقود شدن دکتر فاطمی در ارتفاعات "قلعه دختر" در آهار

متاسفانه با خبر شدیم دکتر فاطمی که همراه ۲۱ کوهنورد دیگر عازم قلعه دختر در آهار بودند تنها کوهنوردی است که زیر برف گرفتار و هم چنان مفقود است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید مساعدیان رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی از فوت ۸ نفر در 24 ساعت گذشته در ارتفاعات تهران و مفقودی چندین تن دیگر در توچال و قلعه دختر آهار خبر داد و گفت: روز گذشته نفرات زیادی در توچال و کلکچال گیر افتادند که امروز تیم امداد و نجات به آنان دسترسی پیدا کرد. متاسفانه دو جنازه در دارآباد و یک مفقودی در آهار وجود دارد. تیم های امداد و نجات در آهار به صورت زمینی برای جستجوی فردی که گرفتار بهمن شده عازم شدند چرا که اگر بالگرد در منطقه حضور پیدا کند ممکن است دوباره بهمن رخ دهد. 

"کمال برمکی" مدیرعامل باشگاه کوهنوردی تهران که همراه ۲۱  کوهنورد این باشگاه عازم قلعه دختر در آهار بودند درباره حضور دکتر فاطمه و مفقود شدن ایشان گفت: ۲۱ کوهنورد عازم قلعه دختر در آهار شدیم که در مسیر رفت حادثه بهمن رخ می دهد. متاسفانه دکتر فاطمی تنها کوهنوردی است که زیر برف گرفتار و هم چنان مفقود است. تیم های امداد و نجات عازم ارتفاعات هستند تا بتوانند از این کوهنورد اطلاعاتی را کسب کنند.

سید مصطفی فاطمی دندانپزشک و متخصص پروتزهای دندانی است که در اوایل دهه 80 شمسی سردبیر ایسنا بود و در سال های اخیر با عضویت در باشگاه کوهنوردی تهران صعودهای زیادی انجام داده بود. صخره نوردی و اسکی نیز از علایق شخصی ایشان است.

وی در آخرین پست اینستاگرامی خود درباره 10 وسیله حیاتی که هرگز نباید از کوله کوهنوردان خارج شود ، مطلبی منتشر کرده است.

از مخاطبان جی پلاس درخواست می کنیم برای پیدا شدن دوست خوبمان سید مصطفی فاطمی دعا کنند.

آخرین پست دکتر فاطمی در اینستاگرام

 

دیدگاه تان را بنویسید