قاضی زاده هاشمی: خطر تعلیق فوتبال علیرغم میل باطنی «افراد با ظواهر موجه» رفع شد/ نمایندگان از اظهارات وزیر ورزش قانع نشدند

قاضی زاده هاشمی: با اقداماتی که دلسوزان کشور و انقلاب انجام دادند، خطر تعلیق فوتبال علیرغم میل باطنی «افراد با ظواهر موجه» رفع شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاضی زاده هاشمی گفت:‌ تمام نمایندگان حاضر در کمیسیون فرهنگی نظر به این دادند که موضوع مورد سوال، ملی است و نماینده سوال کننده هم قانع نشده و به هیات رئیسه ارجاع داده شده تا نوبت وزیر ورزش برای حضور در صحن علنی مشخص شود.

خبرگزاری دانشجو نوشت؛ وی ادامه داد: ان‌شاءالله که تعلیق فوتبال ایران اتفاق نمی‌افتد، هرچند اقدامات زیادی از داخل در این خصوص انجام شد اما در حال حاضر امکان گفتن آن نیست. با اقداماتی که دلسوزان کشور و انقلاب انجام دادند، خطر تعلیق فوتبال علیرغم میل باطنی «افراد با ظواهر موجه» رفع شد.

وی در پایان گفت :‌ نقطه نظراتی برای اساسنامه وجود دارد که بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون، آنها را بیان می‌کنیم. همچنین به دلیل اینکه اساسنامه جدید با قوانین متعددی در تعارض هست، دولت باید در قالب یک لایجه اختصاصی آن را ارائه دهد. حرف‌هایی هم که مبنی بر دخالت دولت در فوتبال زده می‌شود فقط مختص کشور ماست؛ درحالی که چارچوب حاکمیت‌ها، حمایت از فوتبال است. مداخله درصورتی است که مثلا دولت بگوید یک شخص خاص حتما در پُست فوتبالی منصوب بشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید