دردسر جدید برای آل کثیر؛ محرومیت عیسی تشدید می شود؟

در حالی که عیسی آل کثیر از فعالیت ورزشی محروم شده و این محرومیت شامل فضای غیرورزشی نمی شود، عده ای در حال جوسازی هستند و ادعا می کنند احتمال دارد محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر، به دلیل شرکت در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو تشدید شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل شادی پس از گلزنی برابر  پاختاکور ازبکستان ، 6 ماه از فوتبال محروم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ تلاش پرسپولیسی‌ ها در کمیته انضباطی، کمیته استیناف  کنفدراسیون فوتبال آسیا  و دادگاه عالی ورزش جواب نداد تا آل کثیر فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

عیسی به دلیل حکم کمیته انضباطی نمی‌ تواند در تمرینات و اردو‌های تیم پرسپولیس شرکت کند، اما او در برنامه ورزشی شبکه سوم سیما اعلام کرد در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو حاضر شده است.

آرش شکرریز، وکیل حقوقی فوتبال در این باره گفت: با توجه به اینکه عیسی آل کثیر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر پا گذاشته و در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهر خودرو حضور یافته، احتمال دارد محرومیت او تشدید شود.

به نظر می رسد این یک فضا سازی تازه علیه مهاجم محروم پرسپولیس باشد. تا به حال پیش نیامده مصاحبه یک بازیکن در برنامه تلویزیونی برای صدور حکم یا تشدید محرومیت یک بازیکن مورد استناد حقوقی و قضایی ارکان فوتبال قرار بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید