حاج‌رضایی: دلیل شکست‌ پرسپولیس داخل کشور است نه AFC و VAR+ویدیو

امیر حاج رضایی گفت:‌ دلیل شکست‌ پرسپولیس داخل کشور است نه AFC و VAR.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حاج رضایی، کارشناس فوتبال در یک برنامه تلویزیونی درباره علل ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر ما به دنبال مشکلات هستیم باید بیاییم با مردم با صداقت برخورد کنیم، علل شکست ما داخل کشور خودمان است .

حاج رضایی گفت:‌ اگر بخواهیم مقصر این شکست را AFC، داور یا VAR بدانیم آدرس غلط به مردم داده ایم و این نظر من است، من نیم قرن از زندگی ام را با فوتبال سپری کرده ام.

وی گفت:‌ در عرض یکسال گذشته پرسپولیس چندین مدیر عوض کرده و همین امر می تواند مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.بنابراین صداقت داشته باشیم بگوییم این مشکلات در درون ما است و بیرون ربط ندهیم. 30 سال است که در جام باشگاه‌ها توفیقی نداشتیم و باید جامعه را از عادت دادن به شکست خارج کنیم.

وی ادامه داد:‌پرسپولیس، تیم شایسته‌ای بود و با اولسان فاصله زیادی نداشت اما حریف کره‌ای کمتر اشتباه کرد و برنده شد. مشکلات پرسپولیس بعد از صعود به فینال، در عدم قهرمانی این تیم تأثیر زیادی داشت.

حاج رضایی در پایان گفت: افزوده فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس حسرت بود،‌اگر پرسپولیس روز گذشته قهرمان می شد پیروزی بود فرافوتبالی و جامعه ما شور و شعف ایجاد می کرد و می توانست در روحیه مردم تاثیرگذار باشد.

حجم ویدیو: 7.12M | مدت زمان ویدیو: 00:03:41 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید