پیش بینی آقای بازیگر درباره نتیجه فینال لیگ قهرمانان آسیا

محسن کیایی:‌ فینال پرسپولیس با صدای عادل فردوسی‌پور مزه دیگری دارد

محسن کیایی درخصوص فینال آسیا به خبرورزشی گفت: من حدسم این است که بازی یک- یک می‌شود و به وقت‌های اضافه می‌رود. در وقت اضافه هم ما با گل کاپیتان سیدجلال قهرمان آسیا می‌شویم

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در بین هنرمندان افرادی هستند که عجیب و غریب فوتبال را دنبال می‌کنند و به شدت روی تیم محبوبشان تعصب دارند. محسن کیایی بازیگر محبوب این روزهای سینما هم جزو همین دسته قرار می‌گیرد. محسن خیلی اهل مصاحبه نیست ولی با توجه به لطفی که به نگارنده دارد کمتر پیش می‌آید دعوت ما برای گفت‌وگو را رد کند از همین ‌رو تصمیم گرفتیم برای بازی امروز پرسپولیس و اولسان به سراغ این بازیگر دوست‌داشتنی و کاربلد برویم. صحبت‌های محسن را در خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا در ادامه بخوانید. 

فینال آسیا از رگ گردن به پرسپولیسی‌ها نزدیک‌تر است. برای بازی امروز استرس نداری؟ 
خبرورزشی نوشت؛ راستش خیلی نه. ولی خب طبیعتاً به بازی فکر می‌کنم و دلم می‌خواهد پرسپولیس بازی را ببرد و قهرمان آسیا شود که به امید خدا و تلاش کادر فنی و بچه‌ها این اتفاق رخ خواهد داد و ما قهرمانی آسیا را جشن خواهیم گرفت. 

از شرایط تیم محبوبت خبر داری؟ 
تا حدودی بله چون بعضی وقت‌ها با یحیی گل‌محمدی و حسین کنعانی صحبت می‌کنم. به نظرم اوضاع تیم خوب است و بچه‌ها انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند. تمرینات خوبی را در قطر انجام دادند و آماده بازی هستند. فقط نگرانی کادر فنی این است که تیم مدت زیادی بازی نکرده و چون در شرایط بازی نیست شاید این موضوع مشکل‌ساز شود. در مجموع فکر می‌کنم این روحیه بالا و انگیزه زیاد بازیکنان برگ برنده پرسپولیس در دیدار امروز باشد. 

کل بازیکنان قصد دارند در صورت قهرمانی ریش و موی سر رفیقت را بزنند.
به نظرم خیلی باحال است و من هم بی‌صبرانه منتظر کچل شدن و البته رقص‌های قشنگ محمدحسین هستم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

به نظرت جای چه کسی در فینال خالی است؟ 
من فکر می‌کنم وحید امیری و عیسی آل‌کثیر خیلی در این بازی می‌توانستند به تیم کمک کنند و حضورشان مؤثر بود. قطعاً جایشان خالی است ولی شک ندارم بازیکنانی که به جای آنها بازی می‌کنند بهترین نمایش را ارائه می‌دهند. امیدوارم امروز یک روز فوق‌العاده برای بازیکنان پرسپولیس باشد و همه کیف کنیم. 

با توجه به رابطه نزدیکی که با شجاع داری به نظرت او تصمیم درستی برای جدایی گرفت؟ 
ببینید من قبل و بعد از جدایی خیلی با شجاع صحبت کردم حتی زمانی که تیم در قطر بود چند بار با او حرف زدم. نمی‌خواهم از چیزی دفاع کنم ولی واقعاً شجاع دوست داشت بماند و در فینال بازی کند ولی متأسفانه مدیران وقت فراری‌اش دادند و حیف شد دیگر شجاع را نداریم. به نظرم جای شجاع در فینال خیلی خالی است. 

ولی هواداران از نحوه جدایی او ناراحت هستند.
من کاملاً هواداران را می‌فهمم چون خودم جزئی از آنها هستم ولی خب شرایط بازیکن را هم باید در نظر گرفت. ما نمی‌دانیم شجاع چه وضعیتی داشت که این تصمیم را گرفت یا محمد نادری به استقلال رفت. به هر حال شجاع آخرین سال‌های فوتبالش را می‌گذراند و حق داشت به فکر آینده‌اش باشد. ولی با این حال و با وجود داشتن پیشنهاد خوب دلش می‌خواست در تیم بماند و در فینال بازی کند. به هرحال این اتفاق نیفتاد و من به عنوان یک رفیق برای شجاع آرزوی موفقیت می‌کنم. 

پیش‌بینی‌ات از بازی امروز چیست؟ 
من حدسم این است که بازی یک- یک می‌شود و به وقت‌های اضافه می‌رود. در وقت اضافه هم ما با گل کاپیتان سیدجلال قهرمان آسیا می‌شویم و خود سید جام قهرمانی را به ایران خواهد آورد. 

خیلی‌ها می‌گویند مثلاً بازی پرسپولیس در فینال آسیا یک دیدار ملی است، بعضی‌ها هم مثل طرفداران تیم‌های رقیب پرسپولیس دوست دارند این تیم شکست بخورد. نظر تو در این مورد چیست؟ 
به نظرم بستگی به نوع طرفداری دارد. از طرفی اگر پرسپولیس قهرمان شود برای کل فوتبال ما خوب است. اعتبار ما بالا می‌رود و شاید در سهمیه گرفتن سال بعد کمک کند و این خیلی خوب است. ولی این حق طبیعی استقلالی‌هاست که دوست نداشته باشند پرسپولیس قهرمان شود و ارزوی باخت پرسپولیس را بکنند. به هرحال اگر پرسپولیس قهرمان شود قطعاً تا سال‌ها هواداران برای رقبا کری می‌خوانند و این موضوع برای هواداران استقلال اصلاً خوشایند نیست. در کل دنیا هم همین‌طور است مثلاً من که عاشق میلان هستم اصلاً دلم نمی‌خواهد اینتر در بازی‌های اروپایی نتیجه بگیرد و از حذف این تیم خیلی خوشحال شدم. البته این را هم بگویم واقعاً دوست ندارم استقلال مقابل تیم‌های عربی ببازد ولی در بقیه دیدارها برایم اهمیتی ندارد. 

صحبت از میلان شد. تیم محبوبت در اوج آمادگی است و در صدر جدول ایتالیا قرار دارد.
بله بعد از چند سال افت بالاخره میلان بزرگ کم‌کم دارد به روزهای اوجش برمی‌گردد و امیدوارم امسال جام قهرمانی برای ما باشد. ضمن اینکه من عاشق تیم ملی ایتالیا هستم و فکر می‌کنم نسل جدید تیم ملی ایتالیا هم فوق‌العاده هستند و در یوروی پیش ‌رو ایتالیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته همسرم به شدت آلمانی است و موقعی که این دو تیم بازی داشته باشند حسابی برای هم کری می‌خوانیم. 

جالب است که همسر فوتبالی داری. حالا ایشان پرسپولیسی است یا استقلالی؟ 
خدا را شکر پرسپولیسی است و از این بابت مشکلی در خانه وجود ندارد. 

بازی امروز را کجا و با چه کسانی می‌بینی؟ 
به احتمال زیاد با توجه به ساعت بازی در دفترمان و به همراه بچه‌های دفتر بازی را نگاه می‌کنم. اتفاقاً به همراه باجناقم که استقلالی است بازی را نگاه خواهم کرد تا برد پرسپولیس مزه بیشتری بدهد. 

بعد از قهرمانی حتماً برایش کلی کری می‌خوانی. 
نه به نظرم کری دیگر فایده ندارد. آخر چرا کری بخوانم. می‌خواهم بعد از قهرمانی فقط دوستان استقلالی را نگاه کنم و حرفی نزنم. 

حتماً شنیدی بعد از مدت‌ها فردوسی‌پور قرار است برای AFC بازی را گزارش کند.
بله خیلی خوشحالم که می‌توانیم صدای عادل را بشنویم. خیلی جایش در صدا و سیما خالی است. یک ملت دلتنگ عادل و گزارش‌هایش هستند ولی هیچ‌کس توجه نمی‌کند. کاش عادل برای شبکه 3 گزارش می‌کرد تا همه کیف می‌کردیم. به نظرم این فینال با صدای عادل مزه دیگری داشت. 

پرسپولیس امسال در لیگ می‌تواند قهرمان شود؟ 
فکر می‌کنم بعد از بازی فینال کمی افت کنیم ولی تیم بسیار خوبی داریم و قطعاً مدعی اول قهرمانی هستم. اگر پنجمین قهرمانی پشت هم را بگیریم که فوق‌العاده خواهد شد. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید