هرسال تولید یک خودروی جدید ایرانی در ایران خودرو

سالی یک خودروی جدید با نام و نشان ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هرسال تولید یک خودروی جدید ایرانی در ایران خودروبه گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس،مقیمی در نشست بررسی مشکلات قطعه سازان خودرو در شیراز گفت: سالی یک خودروی جدید با نام و نشان ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

خبرگزاری صداوسیما نوشت: مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه تولید خودروی سواری در ایران خودرو نسبت به پارسال ٥٨ درصد رشد داشته است، افزود: از ابتدای آذرماه نیز تولید خودرو نسبت به ماه‌های قبل ٣٠ درصد رشد داشته است. در تولید خودرو سنگین نیز ٤١ درصد تولید رشد داشته است.

مقیمی نوید تولید یک خودرو جدید را داد و گفت: یک خودروی جدید در حال ساخت است و قراره تا دهه فجر امسال به تولید انبوه برسد و وارد بازار شود.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه در طرح جهش تولید، تولید خودرو از دو هزار به دو هزار و ٤٠٠ خودرو در روز رسیده است، افزود: بنا است که این میزان تولید به روزی ٣ هزار خودرو برسد.

وی به انجام تعهدات در شرکت ایران خودرو اشاره کرد و گفت: در مجموع ١٨ هزار خودرو باید تحویل متقاضیان شود و این تعهدات تا پایان امسال به صورت کامل انجام می‌شود.

مقیمی به حمایت از قطعه سازان داخلی نیز اشاره کرد و گفت: قطعا با افرادی که قطعه خودرو را امکان تولید آن در داخل باشد از خارج تامین کند برخورد می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو به پتانسیل تولید خودرو در ایران خودرو فارس اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم پیش مونتاژ برخی محصولات در اختیار سایت فارس قرار گیرد به همین منظور تصمیم بر این شد که تولید خودروی پارس با موتور تیوفایو از اول دی در فارس شروع شود و نیاز خودرویی جنوب کشور را تامین کند.

دیدگاه تان را بنویسید