رمز موفقیت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا از زبان مجید جلالی

مجید جلالی درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید امیدوار به بازی فیزیکی و دفاعی پرسپولیس در فینال باشیم و بازیکنان این تیم باید تاکتیک‌های اولسان را کنترل کرده و نکات مثبت فنی حریف را تخریب کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مجید جلالی کارشناس فوتبال درباره بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به طور حتم تیم پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد. همچنین تیم‌های غرب آسیا در  ۱۳ دوره لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شدند، اما در چند سال گذشته تیم‌های شرق آسیا جام قهرمانی را کسب کردند و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌های شرق آسیا پیشرفت‌ زیادی کرده اند و از  تیم‌های غرب آسیا در فوتبال جلوتر هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، او ادامه داد: البته جنبه‌های امیدوار کننده‌ای هم در تیم پرسپولیس وجود دارد چرا که بازی فینال در غرب آسیا برگزار می‌شود و بازیکنان پرسپولیس در کشور قطر بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند. همچنین تیم اولسان کره جنوبی به تازگی تورنمنت بلند مدتی را پشت سرگذاشته، اما تیم پرسپولیس برای یک بازی به قطر رفته است. علاوه بر این تیم پرسپولیس در بازی فیزیکی و دفاعی رشد قابل توجهی کرده است و  این تیم با ارائه این بازی توانست از سد النصر عربستان عبور کند و به موفقیت دست یابد.

پرسپولیس باید نکات مثبت فنی حریف کره ای خود را تخریب کند 

جلالی درباره راهکارش برای موفقیت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید امیدوار به بازی فیزیکی و دفاعی پرسپولیس در فینال باشیم و  بازیکنان این تیم باید تاکتیک‌های  اولسان را کنترل کرده و  نکات مثبت فنی  حریف را تخریب کند.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه  تیم پرسپولیس بدون مسابقه به مصاف تیم آماده اولسان می‌رود و چقدر این موضوع خطرناک است، گفت: تیمی که در شرایط مسابقه باشد جلوتر از تیمی که بازی نکرده است و تیم پرسپولیس هم از این موضوع مستثنی نیست.

تیم اولسان در  حمله تبحر خاصی دارد 

او درباره ارزیابی اش از تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بیان کرد:تیم اولسان در لیگ قهرمانان آسیا  با ارائه بازی‌های خوب نشان داد که تیم باتجربه‌ای است و در حمله تبحر خاصی دارد. همچنین  بازیکنان خارجی خوبی در این تیم کره‌ای حضور دارند و از جنبه تاکتیکی و تکنیکی نسبت به تیم پرسپولیس برتری دارد. البته ارائه  بازی فیزیکی می‌تواند به پرسپولیسی‌ها  کمک کند.  

کادر فنی پرسپولیس باید روحیه بازیکنان خود را بالا ببرد 

جلالی درباره رمز موفقیت پرسپولیس در بازی فینال آسیا گفت: به نظرم کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ ذهنی و روحی و روانی بازیکنان را آماده این بازی کند. البته بازیکنان به باور خوبی رسیدند. با وجود اینکه پرسپولیس چند بازیکن خوب خود را در فینال آسیا ندارد، اما شرایط روحی و روانی این تیم خوب است.  

نبود بازیکنان موثر پرسپولیس در فینال آسیا تاثیرگذار است 

کارشناس فوتبال درباره نگرانی در خط حمله پرسپولیس بیان کرد: به طور حتم نبود بازیکنان موثر پرسپولیس در فینال آسیا تاثیرگذار  خواهد بود  و  بضاعت این تیم همین قدر است. همچنین سرخپوشان نسبت به دوره قبل ۴ نفر از بهترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد و بازی سختی پیش رو دارد.

او درباره حضور هواداران در فینال آسیا گفت: این موضوع  می‌تواند درصدی در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار باشد.  

جلالی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه  بازی فینال آسیا و اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، بیان کرد: زمانی که همه نکات مثبت و منفی را در کنار هم قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که تیم پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و باید ببینیم اتفاقات بازی چطور رقم می‌خورد.  همچنین بازیکنان پرسپولیس باید حداقل قابلیت‌های حریف کره‌ای خود را کنترل کنند تا به موفقیت دست یابند.  

دیدگاه تان را بنویسید